Дисципліна: Адаптивне фізичне виховання осіб із порушеннями інтелектуального розвитку
Кількість годин (кредитів ЄКТС): 120 (4)
Мета навчальної дисципліни: надати знання щодо формування нормального алгоритму рухових дій, розвитку рухових умінь.
В результаті вивчення даного курсу студент повинен:
знати:
- визначення коефіцієнту інтелектуального розвитку IQ;
- особливості рівня розвитку інтелекту дитини: легкий, помірний, тяжкий, глибокий;
- особливості затримки психічного розвитку;
- організаційно-методичні особливості АФВ із цим контингентом людей.
вміти:
- користуватися методиками визначення рівня інтелекту людини (Біне-Симона, Пробста, Векслера);
- аналізувати рухові порушення: моторну імбецильність, інфантилізм, екстрапірамідну недостатність, фронтальну недостатність;
- розробляти ефективні заняття з АФВ з людьми різного прояву зниження інтелекту.
Зміст дисципліни (тематика): Адаптивне фізичне виховання при порушеннях інтелектуального розвитку. Адаптивна фізична культура та фізична реабілітація. Формування рухових дій у дитини з порушеннями інтелектуального розвитку. Засоби і методи АФВ. Організаційно-методичні основи АФВ.
Види робіт: лекції, семінарські заняття, самостійні роботи, контрольні завдання.