Дисципліна: Комерціалізація стартап проектів
Кількість годин (кредитів ЄКТС): 90 (3)
Мета навчальної дисципліни: формування у студентів необхідних знань та навичок розробки проекту, пошуку джерел фінансування, просування стартап проектів для майбутніх інвесторів/кредиторів.
Результати навчання за дисципліною:
знати:
- понятійний апарат бізнес-планування;
- основні принципи підготовки проектів;
- основні знання щодо позиції інвесторів та банків, розуміння їх вимог та очікувань;
- методику оцінки ефективності проекту;
- ієрархію використання логістичної інформаційної системи.
вміти:
- розробляти маркетинг-план стартап проекту;
- розрахувати економічну ефективність проекту;
- оцінити гроші в часі;
- обґрунтовувати вибір майбутнього інвестора;
- розрахувати чутливість проекту;
- підготувати презентацію проекту з метою його комерціалізації.
Зміст дисципліни (тематика).
Поняття бізнес-планування. Маркетинг-план стартап проекту. Позиція інвесторів. Розрахунок прибутковості проекту. Концепція цінності грошей у часі. Управління ризиками. Юридичний план. Основи презентації проектів.
Види робіт: модульна контрольна робота, розрахунково-графічна робота.