Відкритий міжнародний університет розвитку людини «УКРАЇНА»
Перемикач режиму перегляду сайту
Збільшений розмір шрифту Великий розмір шрифту Нормальний розмір шрифту
Чорно-білий В сірих відтінках Синьо-голубий
Нормальний режим
+38-067-406-53-92
Приймальна комісія
відділ оргроботи
+38-067-503-64-52
+38-067-328-28-22
Viber відділу обліку
+38-067-500-68-36
Київ, вул. Львівська, 23 office@uu.ua

Дисципліна: Маркетинг

Кількість годин (кредитів ЄКТС): 270 (9)

 

Мета навчальної дисципліни: розгляд теоретичних основ і конкретних методів організації маркетингової діяльності підприємства.

 

Результати навчання за навчальною дисципліною:

знати:

  • зміст процесів та технології маркетингу;
  • основи маркетингового планування, його організації та здійснення;
  • інформаційне забезпечення процесу управління маркетинговою діяльністю;
  • механізми, засоби та інструменти практичної реалізації процесу прийняття рішень споживачем.

 

вміти:

  • визначати місію і цілі підприємства у маркетинговому середовищі;
  • організовувати ефективні рекламні комунікації;
  • використовувати сучасні методи вивчення ринку та методи впливу на прийняття рішень споживачем;
  • формувати ефективні маркетингові плани.

 

Зміст дисципліни (тематика):

Тема 1.     Сутність маркетингу та його сучасна концепція.

Тема 2.     Класифікація маркетингу.

Тема 3.     Характеристики маркетингу.

Тема 4.     Маркетингові дослідження.

Тема 5.     Маркетингова товарна політика.

Тема 6.     Маркетингова цінова політика.

Тема 7.     Маркетингова політика просування та розподілу товарів.

Тема 8.     Маркетингова політика продажу.

Тема 9.     Організація маркетингу.

Тема 10.   Контроль маркетингу.

Тема 11.   План маркетингу підприємства.

 

Види робіт: лекції, практичні заняття, модульні контрольні роботи, курсова робота, індивідуальні роботи студентів з викладачем, самостійна робота студентів, консультації, підготовка до екзамену, екзамен.