Дисципліна: Маркетингова політика розподілу
Кількість годин (кредитів ЄКТС): 90 (3)
Мета навчальної дисципліни: формування у майбутніх спеціалістів розуміння та вміння вирішити практично проблеми розробки політики розподілу підприємства згідно з його маркетинговою стратегією на основі отримання системи спеціальних теоретичних знань.
Результати навчання за навчальною дисципліною:
знати:
- сутність та завдання політики розподілу;
- характеристики складових політики розподілу;
- роль каналів розподілу;
- типи, форми та особливості каналів розподілу на різних ринках;
- лізинг як форма розподілу на промисловому ринку;
- види маркетингових систем розподілу;
- методичні підходи щодо вибору політики охоплення ринку та політики залучення учасників каналу;
- особливості проведення аналізу витрат розподілу з точки зору маркетингу;
- вплив позиціювання торговельних підприємств на вибір каналів розподілу;
- методику оцінки та вибору каналів розподілу,
- шляхи оптимізації каналів розподілу.
вміти:
- вибирати канали розподілу товарів;
- здійснювати оцінку каналів розподілу;
- розробляти шляхи оптимізації каналів розподілу;
- управляти розподілом на підприємстві.
Зміст дисципліни (тематика):
Тема 1. Сутність та значення маркетингової політики розподілу.
Тема 2. Товарний рух і механізми використання каналів розподілу.
Тема 3. Розподілення на промисловому підприємстві.
Тема 4. Гуртова та роздрібна торгівлі у каналах розподілу.
Тема 5. Державна закупівля та державне замовлення.
Тема 6. Вибір маркетингової політики і каналів розподілу.
Тема 7. Вибір оптимального каналу розподілу.
Тема 8. Конкуренція в каналах розподілу.
Тема 9. Управління товарним рухом.
Тема 10. Розподілення і маркетингова логістика.
Види робіт: лекції, практичні заняття, модульні контрольні роботи, індивідуальні роботи студентів з викладачем, самостійна робота студентів, консультації, підготовка до екзамену, екзамен.