Відкритий міжнародний університет розвитку людини «УКРАЇНА»
Перемикач режиму перегляду сайту
Збільшений розмір шрифту Великий розмір шрифту Нормальний розмір шрифту
Чорно-білий В сірих відтінках Синьо-голубий
Нормальний режим
+38-067-406-53-92
Приймальна комісія
відділ оргроботи
+38-067-503-64-52
+38-067-328-28-22
Viber відділу обліку
+38-067-500-68-36
Київ, вул. Львівська, 23 office@uu.ua

Дисципліна: Маркетингова товарна політика

Кількість годин (кредитів ЄКТС): 150 (5)

 

Мета навчальної дисципліни: формування у студентів системи знань про методи та процеси планування та управління товаром і асортиментом товарів, підтримання їх конкурентоспроможності, головні методологічні та організаційно-економічні принципи оптимізації товарної політики підприємства, розроблення товарів та послуг ринкової новизни.

 

Результати навчання за навчальною дисципліною:

знати:

  • класифікаційні ознаки товарів споживчого і виробничо-технічного призначення;
  • методи визначення конкурентоспроможності товару;
  • поняття життєвого циклу товару;
  • стратегії позиціювання товару на ринку;
  • методи планування та розробки товару;
  • стратегії упакування, маркування товару;
  • сервісне обслуговування товару;
  • поняття товарної марки;
  • принципи формування товарного асортименту;
  • процес розробки товарної політики підприємства;
  • конкуренція на товарному ринку;
  • сутність недобросовісної конкуренції;
  • монополізація товарних ринків.

 

вміти:

  • обирати відповідну ринкову стратегію відповідно до товарної політики підприємства;
  • класифікувати товари за ознаками споживчого та промислового ринків;
  • визначати місце товару відповідно до його життєвого циклу;
  • визначати ознаки конкурентоспроможності товару;
  • розробляти стратегію впровадження на ринок товару ринкової новизни;
  • визначати та розробляти варіанти організації системи сервісу.

 

Зміст дисципліни (тематика):

Тема 1. Сутність і значення маркетингу в сучасній економіці.

Тема 2. Товарна політика підприємства.

Тема 3. Товари та послуги в маркетингової діяльності.

Тема 4. Товарна марка, упаковка, кодування товарів.

Тема 5. Планування нової продукції і розроблення товару.

Тема 6. Якість продукції та методи її оцінювання.

Тема 7. Ціна в системі ринкових характеристик товару.

Тема 8. Конкурентоспроможність товару та її показники.

Тема 9. Життєвий цикл товару.

 

Види робіт: лекції, практичні заняття, модульні контрольні роботи, курсова робота, індивідуальні роботи студентів з викладачем, самостійна робота студентів, консультації, підготовка до екзамену, екзамен.