Відкритий міжнародний університет розвитку людини «УКРАЇНА»
Перемикач режиму перегляду сайту
Збільшений розмір шрифту Великий розмір шрифту Нормальний розмір шрифту
Чорно-білий В сірих відтінках Синьо-голубий
Нормальний режим
+38-067-406-53-92
Приймальна комісія
відділ оргроботи
+38-067-503-64-52
+38-067-328-28-22
Viber відділу обліку
+38-067-500-68-36
Київ, вул. Львівська, 23 office@uu.ua

Дисципліна: Маркетинговий аудит

Кількість годин (кредитів ЄКТС): 120 (4)

 

Мета навчальної дисципліни: формування системи знань про сутність маркетингового аудиту, його цілі, завдання та основні методи, використання його прийомів та інструментів у діяльності різних організацій і підприємств.

 

Результати навчання за навчальною дисципліною:

знати:

– роль маркетингового аудиту в системі ринкової діяльності підприємства;

– структуру макросередовища та особливості аудиту середовища маркетингу;

– характеристики і базові рішення в товарній політиці підприємства та маркетинговий аудит у ході створення нового продукту;

– суть та особливі завдання маркетингового аудиту цінової політики підприємства;

– організаційні аспекти маркетингового аудиту політики розподілу;

– особливості аудиту комунікаційної політики підприємства;

– завдання і методи маркетингового аудиту можливостей підприємства.

 

вміти:

-       визначати роль маркетингового аудиту в системі ринкової діяльності підприємства;

-       аналізувати стан та структуру макросередовища та особливості аудиту середовища маркетингу;

-       проводити аудит маркетингової товарної політики, цінової політики, політики розподілу, комунікаційної політики;

-       оцінювати стан можливостей підприємства за допомогою методів маркетингового аудиту;

-       визначати ефективність маркетингової діяльності підприємства.

 

Зміст дисципліни (тематика):

Тема 1. Маркетинговий аудит у системі ринкової діяльності підприємства.

Тема 2. Аудиторські оцінювання маркетингового середовища підприємства.

Тема 3. Аудит маркетингової товарної політики підприємства.

Тема 4. Аудит маркетингової цінової політики підприємства.

Тема 5. Маркетинговий аудит політики розподілу.

Тема 6. Аудит маркетингової комунікаційної політики.

Тема 7. Маркетинговий аудит можливостей підприємства.

 

Види робіт: лекції, семінарські і практичні заняття, модульні контрольні роботи, індивідуальні роботи студентів з викладачем, самостійна робота студентів, консультації, підготовка до заліку, залік.