Відкритий міжнародний університет розвитку людини «УКРАЇНА»
Перемикач режиму перегляду сайту
Збільшений розмір шрифту Великий розмір шрифту Нормальний розмір шрифту
Чорно-білий В сірих відтінках Синьо-голубий
Нормальний режим
+38-067-406-53-92
Приймальна комісія
відділ оргроботи
+38-067-503-64-52
+38-067-328-28-22
Viber відділу обліку
+38-067-500-68-36
Київ, вул. Львівська, 23 office@uu.ua

Дисципліна: Маркетинговий менеджмент

Кількість годин (кредитів ЄКТС): 120 (4)

 

Мета навчальної дисципліни: засвоєння теоретичних знань з організації, планування, реалізації та контролю маркетингової діяльності на підприємстві.

 

Результати навчання за навчальною дисципліною:

знати:

  • сутність маркетингового менеджменту та його методологічні основи;
  • структуру і процес маркетингових досліджень, методи аналізу та оцінки ринкових можливостей фірми;
  • принципи, методи та завдання маркетингового планування, формування маркетингової стратегії підприємства;
  • сутність та методи управління комплексом маркетингу (маркетингом-мікс), прийоми управління розробкою окремих його складових;
  • сутність та основні принципи організації маркетингу на підприємстві, контролю його маркетингової діяльності;
  • підходи щодо управління торговим персоналом на сучасній фірмі, прийоми ефективної його мотивації.

 

вміти:

  • застосовувати отримані знання у процесі маркетингового управління підприємством;
  • організувати та провести маркетингове дослідження;
  • на основі аналізу ринкових можливостей фірми та її ресурсів вибрати цільовий ринок;
  • визначити та сформувати конкретну маркетингову стратегію фірми, розробити відповідні програми маркетингу;
  • проводити планування, організацію й контроль у процесі розробкиокремих складових комплексу маркетингу.

 

Зміст дисципліни (тематика):

Тема 1. Розуміння маркетингового менеджменту.

Тема 2. Процес маркетингового менеджменту.

Тема 3. Організація маркетингового менеджменту.

Тема 4. Створення маркетингових організаційних структур на підприємстві.

Тема 5. Сутність і система маркетингового планування.

Тема 6. Стратегії маркетингу.

Тема 7. Маркетингове стратегічне планування.

Тема 8. Розробка маркетингових програм.

Тема 9. Тактичне та оперативне планування маркетингу.

Тема 10. Контроль маркетингової діяльності підприємства.

 

Види робіт: лекції, практичні заняття, модульні контрольні роботи, індивідуальні роботи студентів з викладачем, самостійна робота студентів, консультації, курсова робота, підготовка до екзамену, екзамен.