Відкритий міжнародний університет розвитку людини «УКРАЇНА»
Перемикач режиму перегляду сайту
Збільшений розмір шрифту Великий розмір шрифту Нормальний розмір шрифту
Чорно-білий В сірих відтінках Синьо-голубий
Нормальний режим
+38-067-406-53-92
Приймальна комісія
відділ оргроботи
+38-067-503-64-52
+38-067-328-28-22
Viber відділу обліку
+38-067-500-68-36
Київ, вул. Львівська, 23 office@uu.ua

Дисципліна: Моніторинг засобів масової комунікації

Кількість годин (кредитів ЄКТС): 120 (4)

 

Мета навчальної дисципліни: навчити магістрів оцінювати висвітлення ключовими національними та регіональними ЗМІ актуальних суспільних тем, визначати стан дотримання журналістських стандартів у журналістських матеріалах, виявляти, наскільки недійний дискурс сприяє / не сприяє зниженню конфліктності в українському суспільстві, оцінювати здатність ЗМІ адекватно пояснювати гуманітарну кризу, її масштаб та соціальні наслідки, а також здатність медіа поширювати гуманітарну інформацію до цільових груп.

 

Результати навчання за дисципліною:

знати:

- особливості моніторингу як методу вивчення складних різнорідних систем;

- функції моніторингу, модель ЗМІ;

- особливості моделювання суспільних процесів;

- концептуальні моделі сучасної газетної періодики;

- специфіку тексту як комунікативної одиниці;

- методичні основи дослідження змісту комунікації.

 

вміти:

- аналізувати документи;

- застосовувати системний підхід у моделюванні ЗМІ;

- класифікувати видання як перший етап моделювання ЗМІ;

- проводити моніторинг центральної преси, загальнонаціонального телебачення;

- аналізувати подання основних інформаційних приводів провідними ЗМК.

 

Зміст дисципліни (тематика):

Поняття моніторинг. Функції моніторингу. Моніторинг як інструмент управління державною політикою. Практичні приклади моніторингу преси, Інтернету й телебачення щодо висвітлення ними суспільно значимих подій. Моніторинг загальнонаціональних і регіональних ЗМІ. Моніторинг висвітлення президентських виборів в українських ЗМІ. Основні теоретичні засади моделювання засобів масової інформації. Методологічні основи дослідження змісту комунікації.

 

Види робіт: індивідуальне дослідницьке завдання.