Відкритий міжнародний університет розвитку людини «УКРАЇНА»
Перемикач режиму перегляду сайту
Збільшений розмір шрифту Великий розмір шрифту Нормальний розмір шрифту
Чорно-білий В сірих відтінках Синьо-голубий
Нормальний режим
+38-067-406-53-92
Приймальна комісія
відділ оргроботи
+38-067-503-64-52
+38-067-328-28-22
Viber відділу обліку
+38-067-500-68-36
Київ, вул. Львівська, 23 office@uu.ua

Дисципліна: Новітні медіа

Кількість годин (кредитів ЄКТС): 120 (4)

 

Мета навчальної дисципліни: комплексне вивчення теорії та практики функціонування мережевих медіа; опанування технологій соціальних комунікацій; ознайомлення студента із професією редактора та журналіста електронних видань, вивчення основних функцій і завдань новітніх медіа, набуття навичок роботи в Інтернет-медіа.

 

Результати навчання за дисципліною:

знати: функції нових медіа, основні поняття нових медіа, особливості масово-інформаційної ситуації в Україні та світі і місце нових медіа в сучасних інформаційних процесах;

 

вміти: виконувати у своїй масово-інформаційній діяльності функції нових медіа, аналізувати матеріали в Інтернет-медіа.

 

Зміст дисципліни (тематика):

Загальна характеристика нових медіа: до визначення понять; історіографія новітніх медіа; аудиторія новітніх медіа.

Інформація та інформаційні потоки в еру Інтернету: структурування інформації у теоріях новітніх медіа; інформаційні розриви; інформаційна глокалізація; джерела інформації в Інтернеті.

Технологія нових медіа: Інтернет як засіб соціальної комунікації; комунікаційні характеристики Інтернету; технології комунікації у реальному часі; технології відстроченої комунікації; комунікаційні парадигми розвитку соціальних мереж.

Етика в мережевій журналістиці: свобода слова і вільність висловлювань як детермінанти понять мережевої етики; етичні принципи діяльності журналістів нових медіа; таблоїдизація мережевої журналістики.

Психологічні аспекти спілкування мережевих журналістів: психологічні категорії спілкування у мережевому середовищі; система адикцій мережевого спілкування; класифікація образів суб’єкта мовлення в мережевій комунікації.

Класифікація нових медіа: підходи до класифікації; інтерактивне та Інтернет-телебачення; преса в мережі; Інтернет-радіо.

Організація роботи редакції нових медіа: реєстрація нового медіа; правові основи діяльності нових медіа; редактор і журналіст на фабриці віртуальних новин.

Рекламні технології в нових медіа: способи рекламування мережевого медіа; технології рекламування у мережевому медіа; правила створення медіа-вірусу і запуску його в соцмережах.

 

Види робіт: індивідуальне творче завдання.