Дисципліна: Новітні медіа
Кількість годин (кредитів ЄКТС): 120 (4)
Мета навчальної дисципліни: комплексне вивчення теорії та практики функціонування мережевих медіа; опанування технологій соціальних комунікацій; ознайомлення студента із професією редактора та журналіста електронних видань, вивчення основних функцій і завдань новітніх медіа, набуття навичок роботи в Інтернет-медіа.
Результати навчання за дисципліною:
знати: функції нових медіа, основні поняття нових медіа, особливості масово-інформаційної ситуації в Україні та світі і місце нових медіа в сучасних інформаційних процесах;
вміти: виконувати у своїй масово-інформаційній діяльності функції нових медіа, аналізувати матеріали в Інтернет-медіа.
Зміст дисципліни (тематика):
Загальна характеристика нових медіа: до визначення понять; історіографія новітніх медіа; аудиторія новітніх медіа.
Інформація та інформаційні потоки в еру Інтернету: структурування інформації у теоріях новітніх медіа; інформаційні розриви; інформаційна глокалізація; джерела інформації в Інтернеті.
Технологія нових медіа: Інтернет як засіб соціальної комунікації; комунікаційні характеристики Інтернету; технології комунікації у реальному часі; технології відстроченої комунікації; комунікаційні парадигми розвитку соціальних мереж.
Етика в мережевій журналістиці: свобода слова і вільність висловлювань як детермінанти понять мережевої етики; етичні принципи діяльності журналістів нових медіа; таблоїдизація мережевої журналістики.
Психологічні аспекти спілкування мережевих журналістів: психологічні категорії спілкування у мережевому середовищі; система адикцій мережевого спілкування; класифікація образів суб’єкта мовлення в мережевій комунікації.
Класифікація нових медіа: підходи до класифікації; інтерактивне та Інтернет-телебачення; преса в мережі; Інтернет-радіо.
Організація роботи редакції нових медіа: реєстрація нового медіа; правові основи діяльності нових медіа; редактор і журналіст на фабриці віртуальних новин.
Рекламні технології в нових медіа: способи рекламування мережевого медіа; технології рекламування у мережевому медіа; правила створення медіа-вірусу і запуску його в соцмережах.
Види робіт: індивідуальне творче завдання.