Дисципліна: Організація обслуговування туристів у готелях
Кількість годин (кредитів ЄКТС): 90 (3)
Мета навчальної дисципліни: засвоєння студентами теоретичних і практичних основ організації функціонування підприємства готельного господарства на ринку, сприйняття ними готельного господарства як невід’ємної частини сфери туризму України, яка набуває все більшого значення в економічному житті країни.
Практичне застосування набутих теоретичних знань допоможе студентам оволодіти навичками організації підприємства готельного господарства та відрегулювати його успішну діяльність на ринку готельних послуг.
Завдання навчальної дисципліни: теоретична і практична підготовка студентів з питань:
- особливості організації готельного господарства в Україні та закордоном;
- основні фактори, що впливають на розподіл підприємств готельного господарства на типи та категорії;
- організація приміщень на підприємствах готельного господарства;
- організація процесу обслуговування на підприємствах готельного господарства;
- основи організації підприємств ресторанного господарства.
Результати навчання за навчальною дисципліною:
знати:
- сутність та види готельних послуг;
- види та форми готельних підприємств та особливості їх діяльності;
- фактори, що впливають на функціонування готельних господарств;
- історичні передумови розвитку готельного господарства різних країн світу;
- сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності;
вміти:
- систематизувати інформацію стосовно місцезнаходження, основного призначення, рівня обслуговування, обслуговуючого персоналу, місткості готелю;
- проводити порівняльний аналіз послуг, що надаються готельними підприємствами України різного типу;
- оцінювати рівень гостинності та комфорту готелів;
- оцінювати результати гостинності;
- складати анкети для виявлення рівня задоволення мешканців готелю;
- забезпечити зворотний зв’язок із туристами;
Зміст дисципліни (тематика):
Характеристика засобів розміщення та їхніх послуг. Історія розвитку готельного господарства у світі та Україні. Концепція гостинності в готельному господарстві. Нормативно-правове регулювання готельної індустрії. Сучасний підхід до класифікації підприємств готельного господарства. Особливості організації праці на підприємстві готельного типу. Організація роботи служби прийому і розміщення та обслуговування. Сучасні системи бронювання місць у готелях. Технологія прибиральних робіт у приміщеннях готелів.
Види робіт: лекції, семінарські заняття, самостійні роботи, індивідуальні роботи, колоквіуми, контрольні завдання.