Відкритий міжнародний університет розвитку людини «УКРАЇНА»
Перемикач режиму перегляду сайту
Збільшений розмір шрифту Великий розмір шрифту Нормальний розмір шрифту
Чорно-білий В сірих відтінках Синьо-голубий
Нормальний режим
+38-067-406-53-92
Приймальна комісія
відділ оргроботи
+38-067-503-64-52
+38-067-328-28-22
Viber відділу обліку
+38-067-500-68-36
Київ, вул. Львівська, 23 office@uu.ua

Дисципліна: Організація обслуговування туристів у готелях

Кількість годин (кредитів ЄКТС): 90 (3)

 

Мета навчальної дисципліни: засвоєння студентами теоретичних і практичних основ організації функціонування підприємства готельного господарства на ринку, сприйняття ними готельного господарства як невід’ємної частини сфери туризму України, яка набуває все більшого значення в економічному житті країни.

 

Практичне застосування набутих теоретичних знань допоможе студентам оволодіти навичками організації підприємства готельного господарства та відрегулювати його успішну діяльність на ринку готельних послуг.

 

Завдання навчальної дисципліни: теоретична і практична підготовка студентів з питань:

- особливості організації готельного господарства в Україні та закордоном;

- основні фактори, що впливають на розподіл підприємств готельного господарства на типи та категорії;

- організація приміщень на підприємствах готельного господарства;

- організація процесу обслуговування на підприємствах готельного господарства;

- основи організації підприємств ресторанного господарства.

 

Результати навчання за навчальною дисципліною:

знати:

- сутність та види готельних послуг;

- види та форми готельних підприємств та особливості їх діяльності;

- фактори, що впливають на функціонування готельних господарств;

- історичні передумови розвитку готельного господарства різних країн світу;

- сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності;

 

вміти:

- систематизувати інформацію стосовно місцезнаходження, основного призначення, рівня обслуговування, обслуговуючого персоналу, місткості готелю;

- проводити порівняльний аналіз послуг, що надаються готельними підприємствами України різного типу;

- оцінювати рівень гостинності та комфорту готелів;

- оцінювати результати гостинності;

- складати анкети для виявлення рівня задоволення мешканців готелю;

- забезпечити зворотний зв’язок із туристами;

 

Зміст дисципліни (тематика):

Характеристика засобів розміщення та їхніх послуг. Історія розвитку готельного господарства у світі та Україні. Концепція гостинності в готельному господарстві. Нормативно-правове регулювання готельної індустрії. Сучасний підхід до класифікації підприємств готельного господарства. Особливості організації праці на підприємстві готельного типу. Організація роботи служби прийому і розміщення та обслуговування. Сучасні системи бронювання місць у готелях. Технологія прибиральних робіт у приміщеннях готелів.

 

Види робіт: лекції, семінарські заняття, самостійні роботи, індивідуальні роботи, колоквіуми, контрольні завдання.