Відкритий міжнародний університет розвитку людини «УКРАЇНА»
Перемикач режиму перегляду сайту
Збільшений розмір шрифту Великий розмір шрифту Нормальний розмір шрифту
Чорно-білий В сірих відтінках Синьо-голубий
Нормальний режим
+38-067-406-53-92
Приймальна комісія
відділ оргроботи
+38-067-503-64-52
+38-067-328-28-22
Viber відділу обліку
+38-067-500-68-36
Київ, вул. Львівська, 23 office@uu.ua

Дисципліна: Організація ресторанного бізнесу

Кількість годин (кредитів ЄКТС): 90 (3)

 

Мета: формування системи спеціалізованих знань та практичних навичок у сфері виконання специфічних функцій закладів галузі ресторанного господарства.

 

Результати навчання за навчальною дисципліною: загальні закономірності, принципи здійснення процесів обслуговування різних контингентів споживачів у закладах та поза їх межами й особливості цих процесів на сучасному етапі їх розвитку.

 

Зміст дисципліни (тематика):

Номенклатура послуг і загальні вимоги до їх здійснення в закладах ресторанного господарства. Напрямки розширення послуг. Склад матеріально-технічної бази для організації процесів обслуговування: приміщення, устаткування, засоби та предмети праці. Види, методи та форми обслуговування споживачів. Структура процесу обслуговування споживачів офіціантами. Послідовність, способи та техніка подавання страв і напоїв при індивідуальному та гуртовому обслуговуванні. Види банкетів і прийомів та їх класифікація. Структура підготовчого процесу. Правила зустрічі гостей, подавання аперитиву та розміщення гостей. Банкети поза межами ресторану. Кейтерінг-сервіс та етапи його розвитку. Різновиди кейтерінгу і його класифікація згідно різних ознак. Характеристика послуг із кейтерінгу. Створення рекламної кампанії з кейтерінг-послуг. Формування портфелю кейтерінг-послуг. Розрахунок показників ефективності здійснення кейтерінг-послуг. Теоретичні основи проектування процесу обслуговування. Система обслуговування, її основні параметри та якісні характеристики. Аналіз та проектування систем обслуговування. Організація та проектування процесу обслуговування зосередженого та розосередженого контингенту споживачів за місцем роботи. Організація і проектування процесу обслуговування споживачів за місцем навчання. Організація обслуговування споживачів на транспорті та шляху слідування, в місцях масового відпочинку населення, в закладах харчування готельних комплексів, під час проведення конференцій. Показники якості та ефективності обслуговування споживачів.

 

Види робіт: лекції, лабораторні.