Відкритий міжнародний університет розвитку людини «УКРАЇНА»
Перемикач режиму перегляду сайту
Збільшений розмір шрифту Великий розмір шрифту Нормальний розмір шрифту
Чорно-білий В сірих відтінках Синьо-голубий
Нормальний режим
+38-067-406-53-92
Приймальна комісія
відділ оргроботи
+38-067-503-64-52
+38-067-328-28-22
Viber відділу обліку
+38-067-500-68-36
Київ, вул. Львівська, 23 office@uu.ua

Дисципліна: Організація ресторанного та готельного господарства

Кількість годин (кредитів ЄКТС): 240 (8)

 

Мета навчальної дисципліни: вивчення навчальної дисципліни полягає у засвоєнні студентами теоретичних та практичних основ організації функціонування підприємства готельного господарства на ринку, сприйнятті ними готельного господарства як невід’ємної частини сфери туризму України, яка набуває все більшого значення в економічному житті країни.

 

Практичне застосування набутих теоретичних знань допоможе студентам оволодіти навичками організації підприємства готельного господарства та відрегулювати його успішну діяльність на ринку готельних послуг.

 

Результати навчання за навчальною дисципліною:

знати:

- особливості організації готельного господарства в Україні та закордоном;

- основні фактори, що впливають на розподіл підприємств готельного господарства на типи і категорії;

- організація приміщень на підприємствах готельного господарства;

- організація процесу обслуговування в підприємствах готельного господарства;

- основи організації підприємств ресторанного господарства при різних засобах розміщення;

- організація обслуговування клієнтів у підприємствах готельного господарства різних типів та категорій;

- організація допоміжних служб, цехів і обслуговуючих господарств;

- організація праці в готельному господарстві;

- організація виробничого процесу в підрозділах підприємства готельного господарства та його контроль.

 

вміти:

- систематизувати інформацію стосовно місцезнаходження, основного призначення, рівня обслуговування, обслуговуючого персоналу, місткості готелю; проводити порівняльний аналіз послуг, що надаються готельними підприємствами України різного типу;

- пристосовуватися до сучасних тенденцій розвитку готельного господарства;

- підбирати готелі та номери відповідно до вимог, бажань та можливостей туриста;

- створення гостинного середовища в готелях;

- оцінювати рівень гостинності та комфорту готелів;

- оцінювати результати гостинності; складати анкети для виявлення рівня задоволення мешканців готелю;

- забезпечити зворотний зв’язок із туристами.

 

Зміст дисципліни (тематика):

Організація системи обслуговування на підприємствах готельного типу. Визначення, зміст та види готельних послуг. Історія розвитку готельного господарства в світі та Україні. Концепція гостинності в готельному господарстві. Нормативно-правове регулювання готельної індустрії. Сучасний підхід до класифікації підприємств готельного господарства. Організаційна структура готелю. Організація роботи служби прийому і розміщення та обслуговування. Сучасні системи бронювання місць у готелях. Організація обслуговування туристів у готелях. Технологія прибиральних робіт у приміщеннях готелів. Організація функціонування готельних підприємств. Управління персоналом готельного комплексу. Стратегії конкуренції та формування ринкових цін на готельні послуги. Забезпечення безпеки у готельному комплексі. Функціональна організація приміщень підприємств готельного господарства. Архітектура та інтер’єр у готельному господарств.

 

Види робіт: лекції, семінарські заняття, самостійна робота, індивідуальна робота, колоквіуми, контрольні завдання.