Дисципліна: Організація виставкової діяльності
Кількість годин (кредитів ЄКТС): 90 (3)
Мета навчальної дисципліни: формування у студентів системи професійних компетентностей з використання основ організації проектної роботи та підготовки і проведення виставкової діяльності як можливості представити та реалізувати проект нового туристичного продукту; методів організації та проведення ефективної виставкової роботи туристичного підприємства; набуття необхідної сукупності теоретичних і практичних знань для вирішення конкретних організаційних завдань на сучасному етапі розвитку туристичної галузі.
Завдання навчальної дисципліни:
- вивчити основи проектування;
- оволодіти уміннями та практичними навичками розробки нових туристичних проектів, включаючи нові екскурсійні маршрути, а в цілому розробляти туристично-екскурсійний продукт;
- вивчити теоретичні основи розробки та планування виставок;
- оволодіти методикою підготовки та проведення виставок.
Результати навчання за навчальною дисципліною:
знати:
- основні концепції та принципи організації проектної та виставкової діяльності;
– основи організації виставкової роботи як результату проектної діяльності;
– види проектів, їх сутність;
– основні методи проектування;
– специфіку етапів проектування та їх стадії;
– класифікацію інформаційних джерел;
– призначення та структуру «банку ідей»;
– технологію та сутність написання рефератів;
– поняття аналізу, його види;
– основні напрями, за якими здійснюють аналіз об’єкта проектування;
– поняття «експертиза проекту» - розрахунок ефективності;
– основні етапи розробки проекту екскурсії;
– типи виставок;
– шляхи позитивного впливу на відвідувачів виставок;
– поняття естетики дизайну та естетики дизайну виставок;
– особливості проведення міжнародних ярмарок;
– структуру витрат на участь у виставці;
– особливості виконання основних функцій стендистів – співробітників фірми;
– правила поведінки співробітників під час роботи виставки.
вміти:
– визначати етапи проектування;
– працювати з різними інформаційними джерелами;
– створювати «банк ідей»;
– аналізувати об’єкт проектування;
– робити аналіз та компонування інформації для проекту в різному форматі;
– розробляти проект дозвіллєвого спрямування з використанням краєзнавче-туристичних ресурсів;
– складати бібліографії за темою проекту;
–готувати кінцевий варіант рішення проекту – його моделювання або макетування;
– робити економічне обґрунтування;
– складати послідовність підготовки до виставки;
– розробляти тематичний план своєї експозиції на виставці;
– визначати потрібну площу стенда для виставки та їх кількість;
– оцінювати результативність проведення виставки.
Зміст дисципліни (тематика):
Основи організації проектної роботи. Загальні основи проектування у діяльності людини. Інформаційні джерела та інформаційні технології у проектній діяльності. Створення проекту екскурсії. Експертиза майбутнього проекту. Організація виставкової діяльності. Значення виставок та спеціалізованих виставок зокрема. Характерні особливості виставок. Участь у виставках та користь від них. Особливості міжнародних виставок у системі туристичного маркетингу. Процес організації участі туристичної фірми в роботі виставки. Робота персоналу турпідприємства під час проведення міжнародної виставки.
Види робіт: лекції, семінарські заняття, самостійна робота, індивідуальна робота, колоквіуми, контрольні завдання.