Відкритий міжнародний університет розвитку людини «УКРАЇНА»
Перемикач режиму перегляду сайту
Збільшений розмір шрифту Великий розмір шрифту Нормальний розмір шрифту
Чорно-білий В сірих відтінках Синьо-голубий
Нормальний режим
+38-067-406-53-92
Приймальна комісія
відділ оргроботи
+38-067-503-64-52
+38-067-328-28-22
Viber відділу обліку
+38-067-500-68-36
Київ, вул. Львівська, 23 office@uu.ua

Дисципліна: Організація виставкової діяльності

Кількість годин (кредитів ЄКТС): 90 (3)

 

Мета навчальної дисципліни: формування у студентів системи професійних компетентностей з використання основ організації проектної роботи та підготовки і проведення виставкової діяльності як можливості представити та реалізувати проект нового туристичного продукту; методів організації та проведення ефективної виставкової роботи туристичного підприємства; набуття необхідної сукупності теоретичних і практичних знань для вирішення конкретних організаційних завдань на сучасному етапі розвитку туристичної галузі.

 

Завдання навчальної дисципліни:

- вивчити основи проектування;

- оволодіти уміннями та практичними навичками розробки нових туристичних проектів, включаючи нові екскурсійні маршрути, а в цілому розробляти туристично-екскурсійний продукт;

- вивчити теоретичні основи розробки та планування виставок;

- оволодіти методикою підготовки та проведення виставок.

 

Результати навчання за навчальною дисципліною:

знати:

- основні концепції та принципи організації проектної та виставкової діяльності;

– основи організації виставкової роботи як результату проектної діяльності;

– види проектів, їх сутність;

– основні методи проектування;

– специфіку етапів проектування та їх стадії;

– класифікацію інформаційних джерел;

– призначення та структуру «банку ідей»;

– технологію та сутність написання рефератів;

– поняття аналізу, його види;

– основні напрями, за якими здійснюють аналіз об’єкта проектування;

– поняття «експертиза проекту» - розрахунок ефективності;

– основні етапи розробки проекту екскурсії;

– типи виставок;

– шляхи позитивного впливу на відвідувачів виставок;

– поняття естетики дизайну та естетики дизайну виставок;

– особливості проведення міжнародних ярмарок;

– структуру витрат на участь у виставці;

– особливості виконання основних функцій стендистів – співробітників фірми;

– правила поведінки співробітників під час роботи виставки.

 

вміти:

– визначати етапи проектування;

– працювати з різними інформаційними джерелами;

– створювати «банк ідей»;

– аналізувати об’єкт проектування;

– робити аналіз та компонування інформації для проекту в різному форматі;

– розробляти проект дозвіллєвого спрямування з використанням краєзнавче-туристичних ресурсів;

– складати бібліографії за темою проекту;

–готувати кінцевий варіант рішення проекту – його моделювання або макетування;

– робити економічне обґрунтування;

– складати послідовність підготовки до виставки;

– розробляти тематичний план своєї експозиції на виставці;

– визначати потрібну площу стенда для виставки та їх кількість;

– оцінювати результативність проведення виставки.

 

Зміст дисципліни (тематика):

Основи організації проектної роботи. Загальні основи проектування у діяльності людини. Інформаційні джерела та інформаційні технології у проектній діяльності. Створення проекту екскурсії. Експертиза майбутнього проекту. Організація виставкової діяльності. Значення виставок та спеціалізованих виставок зокрема. Характерні особливості виставок. Участь у виставках та користь від них. Особливості міжнародних виставок у системі туристичного маркетингу. Процес організації участі туристичної фірми в роботі виставки. Робота персоналу турпідприємства під час проведення міжнародної виставки.

 

Види робіт: лекції, семінарські заняття, самостійна робота, індивідуальна робота, колоквіуми, контрольні завдання.