Дисципліна: Основи корпоративного дизайну
Кількість годин (кредитів ЄКТС): 180 (6)
Мета навчальної дисципліни: розкриття і вивчення корпоративного дизайну як напряму практичної естетики, що зумовлює специфіку його тематики; вивчення корпоративного дизайну як естетичного освоєння світу людиною.
Результати навчання за навчальною дисципліною:
знати:
- сутність дизайну, його роль у людському житті;
- основні художні стилі, напрями, течії, школи;
- історію виникнення та розвитку корпоративного дизайну;
- види корпоративного дизайну, їх характеристики;
- сучасні матеріали та технології, що використовуються у корпоративному дизайні;
- художні засоби корпоративного дизайну;
- термінологію та понятійний апарат навчальної дисципліни;
вміти:
- орієнтуватись у стилях, напрямах, школах та течіях корпоративного дизайну;
- орієнтуватись у кожному з видів корпоративного дизайну;
- використовувати засоби виразності корпоративного дизайну для досягнення поставленої мети;
- застосовувати здобуті знання на практиці;
- застосовувати термінологію у професійній діяльності.
Зміст дисципліни (тематика):
Корпоративний дизайн як феномен культури. Специфіка корпоративного дизайну, основні поняття та визначення. Поняття художнього стилю, його напрями, течії, школи. Історія виникнення та розвитку дизайну. Специфіка художньої культури ХХ століття. Художнє конструювання, стилізація, декорування як засади інноваційної діяльності дизайнерів. Колір у корпоративному дизайні. Колорит предметного середовища та його роль у людському житті. Використання біосфер у корпоративному дизайні. Дизайн фірмової символіки, зразки фірмових стилів. Дизайн друкованих засобів поширення реклами. Корпоративний дизайн середовища. WEB-дизайн.
Види робіт: лекції, практичні заняття, самостійна робота студентів.