Дисципліна: Основи менеджменту, маркетингу та адміністрування
Кількість годин (кредитів ЄКТС): 150 (5)
Предмет вивчення навчальної дисципліни: принципи, функції, методи менеджменту; міжнародний менеджмент; суть, сучасна концепція і структура маркетингу; маркетингові дослідження; маркетингова політика; міжнародний маркетинг.
Мета навчальної дисципліни: підготовка фахівця, який володітиме знаннями з теоретичних та практичних аспектів основ менеджменту і маркетингу, набуття навичок щодо питань управління господарською діяльністю і наданням послуг, а також щодо вивчення потреб ринку, його ємкості та просування на ринок відповідних видів робіт і послуг.
Зміст дисципліни (тематика):
Модуль 1. Основи менеджменту
1 Система менеджменту
2 Елементи організації і процесу управління
3 Організаційні форми і структури управління організацією
4 Процес управління та його інформаційне забезпечення
5 Функції менеджменту
6 Методи ділового управління
7 Управлінські рішення
8 Комунікації в менеджменті
9 Організація управлінської праці
10 Лідерство. Управління персоналом
Модуль 2. Основи маркетингу
11 Сучасна концепція маркетингу
12 Система маркетингу
13 Інформаційна система маркетингу
14 Маркетингові дослідження
15 Маркетингова товарна політика
16 Інноваційна політика маркетингу
17 Маркетингова цінова політика
18 Маркетингова політика розподілу товару
19 Маркетингова політика просування товару
20 Розділ маркетингу у бізнес-плані