Дисципліна: Основи телекомунікацій та електронної комерції
Кількість годин (кредитів ЄКТС): 120 (4)
Мета навчальної дисципліни: формування системи теоретичних та практичних знань, навичок із електронної комерції, які дадуть змогу студентам та фахівцям професійно здійснювати свою діяльність у сучасному динамічному глобальному середовищі.
Завдання курсу: теоретична та практична підготовка майбутніх фахівців з питань: предметна галузь електронної комерції; основи теорії електронної комерції; основні поняття електронної комерції; застосування електронної комерції, ринки електронної комерції; основні моделі бізнес-процесів електронної комерції та сучасні інформаційні технології для їх реалізації в Інтернет; нові принципи та засоби проведення розрахунків: пластикові картки, цифрові гроші; типи електронних платежів і платіжних систем; проблеми безпеки та захисту інформації при електронній комерції; досвід компаній, які успішно використовують у своїй діяльності методи й засоби електронної комерції; основи бізнесу та маркетингу в сучасних інформаційних технологіях; практичні навички з бізнесу в сучасних системах інформаційних телекомунікацій.
Результати навчання за навчальною дисципліною:
вміти:
- вільно користуватися понятійним апаратом;
- аналізувати фінансову, нормативну й економіко-технологічну інформацію в області електронної комерції;
- здійснювати покупки в Інтернет із використанням різних видів електронних платіжних систем;
- користуватися фінансовими послугами;
- основи web-бізнесу;
- принципи функціонування віртуальних магазинів;
- системи безпеки, використовувані при розрахунках через Інтернет.
Зміст дисципліни (тематика):
Модуль 1. Електронний ринок. Учасники електронного ринку. Форми взаємодії учасників електронного ринку.
Модуль 2. Маркетинг в Інтернеті. Товари та послуги в Інтернеті. Ціноутворення товарів і послуг Інтернету. Інтернет як канал розподілу. Маркетингові комунікації в Інтернеті. Брендинг у мережі Інтернет. Особливості маркетингової діяльності на електронному ринку.
Модуль 4. Юридичне забезпечення електронного маркетингу.
Модуль 5. Інформаційні системи електронного маркетингу в Інтернеті. Програма забезпечення Інтернету. Системи комерційної та фінансової інформації. Торгові системи. Платіжні системи. Електронні платіжні засоби. Російські платіжні системи. Безпека платежів в Інтернеті. Туристські електронні системи. Туристські ресурси UA-нета. Комп'ютерні системи бронювання в Інтернеті. Інтернет-системи бронювання готельних послуг. Освітні системи. Системи Інтернет-банкінгу і трейдингу. Системи Інтернет-страхування.
Види робіт: лекції, практичні роботи, самостійна робота, індивідуальна робота, колоквіуми, контрольні завдання.