Відкритий міжнародний університет розвитку людини «УКРАЇНА»
Перемикач режиму перегляду сайту
Збільшений розмір шрифту Великий розмір шрифту Нормальний розмір шрифту
Чорно-білий В сірих відтінках Синьо-голубий
Нормальний режим
+38-067-406-53-92
Приймальна комісія
відділ оргроботи
+38-067-503-64-52
+38-067-328-28-22
Viber відділу обліку
+38-067-500-68-36
Київ, вул. Львівська, 23 office@uu.ua

Дисципліна: Паблік рилейшинз

Кількість годин (кредитів ЄКТС): 150 (5)

 

Мета навчальної дисципліни: ознайомити студентів з основними положеннями теорії паблік рилейшнз, які дають цілісне уявлення про паблік рилейшнз не тільки як про теорію, але і як практику.

 

Результати навчання за навчальною дисципліною:

знати:

  • визначення паблік рилейшнз;
  • історію становлення паблік рилейшнз як професійної діяльності;
  • етичні кодекси паблік рилейшнз;
  • соціально-психологічні основи управління громадською думкою в паблік рилейшнз;
  • структуру PR-діяльності, загальні засади її побудови і оцінки;
  • основні процеси зовнішньої та внутрішньої комунікації;
  • процедурні технології паблік рилейшнз;
  • техніку конструювання новин і форми подачі інформаційних матеріалів;
  • особливості організаційної і функціональної структури служби зв’язків із громадськістю в органах влади, політичних і громадських організаціях, державних установах, комерційних організаціях, військових і силових структурах, а також PR-консалтингової структури.

 

вміти:

  • застосовувати на практиці набуті теоретичні знання;
  • організовувати і проводити комунікативні заходи (прес-конференція, брифінг, конференція, презентація, круглий стіл);
  • складати інформаційні матеріали, як-от: прес-реліз, матеріал для публікації в пресі, медіа карта, медіа-пакет, вітання.

 

Зміст дисципліни (тематика):

Тема 1. Становлення паблік рилейшнз в Україні.

Тема 2. Паблік рилейшнз як соціальний феномен.

Тема 3. Становлення паблік рилейшнз як сфери професійної діяльності.

Тема 4. Зміст професійної діяльності PR-фахівця.

Тема 5. Етика і соціальна відповідальність PR. Закони, що регулюють PR-діяльність.

Тема 6. Паблік рилейшнз у функціональній структурі організації.

Тема 7. Громадськість у галузі паблік рилейшнз: визначення, класифікація, закономірності функціонування.

Тема 8. Соціально-психологічні основи управління громадською думкою в паблік рилейшнз.

Тема 9. Внутрішній і зовнішній PR.

Тема 11. Кризовий PR.

Тема 12. Дослідницька робота в паблік рилейшнз. Планування в паблік рилейшнз.

Тема 13. Реалізація PR-програми. Спеціальні події в паблік рилейшнз.

Тема 14. PR-кампанія. Аналіз успішних PR-кампаній.

 

Види робіт: лекції, практичні заняття, модульні контрольні роботи, індивідуальні роботи студентів з викладачем, самостійна робота студентів, консультації, підготовка до заліку, залік.