Дисципліна: Паблік рилейшинз
Кількість годин (кредитів ЄКТС): 150 (5)
Мета навчальної дисципліни: ознайомити студентів з основними положеннями теорії паблік рилейшнз, які дають цілісне уявлення про паблік рилейшнз не тільки як про теорію, але і як практику.
Результати навчання за навчальною дисципліною:
знати:
- визначення паблік рилейшнз;
- історію становлення паблік рилейшнз як професійної діяльності;
- етичні кодекси паблік рилейшнз;
- соціально-психологічні основи управління громадською думкою в паблік рилейшнз;
- структуру PR-діяльності, загальні засади її побудови і оцінки;
- основні процеси зовнішньої та внутрішньої комунікації;
- процедурні технології паблік рилейшнз;
- техніку конструювання новин і форми подачі інформаційних матеріалів;
- особливості організаційної і функціональної структури служби зв’язків із громадськістю в органах влади, політичних і громадських організаціях, державних установах, комерційних організаціях, військових і силових структурах, а також PR-консалтингової структури.
вміти:
- застосовувати на практиці набуті теоретичні знання;
- організовувати і проводити комунікативні заходи (прес-конференція, брифінг, конференція, презентація, круглий стіл);
- складати інформаційні матеріали, як-от: прес-реліз, матеріал для публікації в пресі, медіа карта, медіа-пакет, вітання.
Зміст дисципліни (тематика):
Тема 1. Становлення паблік рилейшнз в Україні.
Тема 2. Паблік рилейшнз як соціальний феномен.
Тема 3. Становлення паблік рилейшнз як сфери професійної діяльності.
Тема 4. Зміст професійної діяльності PR-фахівця.
Тема 5. Етика і соціальна відповідальність PR. Закони, що регулюють PR-діяльність.
Тема 6. Паблік рилейшнз у функціональній структурі організації.
Тема 7. Громадськість у галузі паблік рилейшнз: визначення, класифікація, закономірності функціонування.
Тема 8. Соціально-психологічні основи управління громадською думкою в паблік рилейшнз.
Тема 9. Внутрішній і зовнішній PR.
Тема 11. Кризовий PR.
Тема 12. Дослідницька робота в паблік рилейшнз. Планування в паблік рилейшнз.
Тема 13. Реалізація PR-програми. Спеціальні події в паблік рилейшнз.
Тема 14. PR-кампанія. Аналіз успішних PR-кампаній.
Види робіт: лекції, практичні заняття, модульні контрольні роботи, індивідуальні роботи студентів з викладачем, самостійна робота студентів, консультації, підготовка до заліку, залік.