Відкритий міжнародний університет розвитку людини «УКРАЇНА»
Перемикач режиму перегляду сайту
Збільшений розмір шрифту Великий розмір шрифту Нормальний розмір шрифту
Чорно-білий В сірих відтінках Синьо-голубий
Нормальний режим
+38-067-406-53-92
Приймальна комісія
відділ оргроботи
+38-067-503-64-52
+38-067-328-28-22
Viber відділу обліку
+38-067-500-68-36
Київ, вул. Львівська, 23 office@uu.ua

Дисципліна: Підприємницькі мережі та торговельні системи

Кількість годин (кредитів ЄКТС): 150 (5)

 

Мета вивчення дисципліни: опанування студентами знань щодо засад організації підприємницьких мереж та торговельних систем і формування у студентів відповідних практичних навичок та вмінь.

 

Результати навчання за навчальною дисципліною:

знати:

-       сутність підприємництва та його характерні риси;

-       міжнародну класифікацію організаційних форм підприємництва;

-       складні форми підприємницьких утворень;

 

вміти:

-       характеризувати організаційні форми підприємництва в Україні;

-       вирізняти ознаки інноваційного підприємництва;

-       аналізувати діяльність підприємницьких мереж та торговельних систем;

-       розробляти підприємницькі мережі та торговельні системи;

-       організовувати закупівлю і реалізацію готової продукції;

-       визначати потребу посередників в активах для здійснення ефективної підприємницької діяльності;

-       використовувати комп’ютерні технології в торговельній діяльності

 

Зміст дисципліни (тематика):

Вступ. Предмет та структура курсу. Завдання курсу. Сутність підприємництва та його характерні риси. Міжнародна класифікація організаційних форм підприємництва. Складні форми підприємницьких утворень. Характеристика організаційних форм підприємництва в Україні. Форми об’єднань підприємств в Україні. Підприємницькі мережі. Інноваційне підприємництво. Корпоративні об’єднання. Промислово-фінансові групи. Кластери, віртуальні корпорації. Торговельні системи. Оптова торгівля. Оптовий продовольчий ринок. Дрібнооптовий склад-магазин cash & carry. Розподільчий центр у корпоративній торговельній мережі. Корпоративні торговельні мережі. Фірмова торгівля. Франчайзинг.

 

Види робіт: лекції, практичні, самостійна робота студентів.