Відкритий міжнародний університет розвитку людини «УКРАЇНА»
Перемикач режиму перегляду сайту
Збільшений розмір шрифту Великий розмір шрифту Нормальний розмір шрифту
Чорно-білий В сірих відтінках Синьо-голубий
Нормальний режим
+38-067-406-53-92
Приймальна комісія
відділ оргроботи
+38-067-503-64-52
+38-067-328-28-22
Viber відділу обліку
+38-067-500-68-36
Київ, вул. Львівська, 23 office@uu.ua

Дисципліна: Поведінка споживача

Кількість годин (кредитів ЄКТС): 180 (6)

 

Мета навчальної дисципліни: дати студентам належні знання щодо розширення функцій маркетингу в дослідженні механізмів поведінки споживача і використанні цих механізмів для активного впливу на процес прийняття споживачем рішень про купівлю.

 

Результати навчання за навчальною дисципліною:

знати:

  • підходи до аналізу поведінки споживачів;
  • моделі свідомості споживачів;
  • вплив факторів маркетингового середовища на поведінку споживачів;
  • основні етапи процесу прийняття рішення споживачем;
  • взаємозв’язок поведінки споживачів і товарної політики компанії;

 

вміти:

  • досліджувати споживчі мотивації на основі первинної маркетингової інформації;
  • аналізувати поведінку споживачів для прийняття маркетингових управлінських рішень;
  • розробляти для компаній стратегії просування.

 

Зміст дисципліни (тематика):

Тема 1. Поведінка споживача і маркетинг.

Тема 2. Чинники зовнішнього впливу на поведінку споживача.

Тема 3. Чинники внутрішнього впливу на поведінку споживача.

Тeма 4. Процес прийняття рішень індивідуальним споживачем.

Тема 5. Комерційні зв’язки і договірні відносини, умови продажу і транспортування.

Тема 6. Поведінкова реакція покупців.

Тема 7. Дослідження поведінки споживача.

 

Види робіт: лекції, практичні заняття, модульні контрольні роботи, індивідуальні роботи студентів з викладачем, самостійна робота студентів, консультації, підготовка до екзамену, екзамен.