Дисципліна: Поведінка споживача
Кількість годин (кредитів ЄКТС): 180 (6)
Мета навчальної дисципліни: дати студентам належні знання щодо розширення функцій маркетингу в дослідженні механізмів поведінки споживача і використанні цих механізмів для активного впливу на процес прийняття споживачем рішень про купівлю.
Результати навчання за навчальною дисципліною:
знати:
- підходи до аналізу поведінки споживачів;
- моделі свідомості споживачів;
- вплив факторів маркетингового середовища на поведінку споживачів;
- основні етапи процесу прийняття рішення споживачем;
- взаємозв’язок поведінки споживачів і товарної політики компанії;
вміти:
- досліджувати споживчі мотивації на основі первинної маркетингової інформації;
- аналізувати поведінку споживачів для прийняття маркетингових управлінських рішень;
- розробляти для компаній стратегії просування.
Зміст дисципліни (тематика):
Тема 1. Поведінка споживача і маркетинг.
Тема 2. Чинники зовнішнього впливу на поведінку споживача.
Тема 3. Чинники внутрішнього впливу на поведінку споживача.
Тeма 4. Процес прийняття рішень індивідуальним споживачем.
Тема 5. Комерційні зв’язки і договірні відносини, умови продажу і транспортування.
Тема 6. Поведінкова реакція покупців.
Тема 7. Дослідження поведінки споживача.
Види робіт: лекції, практичні заняття, модульні контрольні роботи, індивідуальні роботи студентів з викладачем, самостійна робота студентів, консультації, підготовка до екзамену, екзамен.