Відкритий міжнародний університет розвитку людини «УКРАЇНА»
Перемикач режиму перегляду сайту
Збільшений розмір шрифту Великий розмір шрифту Нормальний розмір шрифту
Чорно-білий В сірих відтінках Синьо-голубий
Нормальний режим
+38-067-406-53-92
Приймальна комісія
відділ оргроботи
+38-067-503-64-52
+38-067-328-28-22
Viber відділу обліку
+38-067-500-68-36
Київ, вул. Львівська, 23 office@uu.ua

Дисципліна: Практикум із рекламного та медіаменеджменту

Кількість годин (кредитів ЄКТС): 150 (5)

 

Мета навчальної дисципліни: формування у студентів теоретичних знань і практичних навичок у галузі управління рекламною діяльністю.

 

Основні завдання дисципліни: вивчення методів і механізмів управління рекламною діяльністю підприємства в умовах ринкової економіки, формування навичок оцінювання ефективності рекламної діяльності.

 

Результати навчання за дисципліною:

знати:

- зміст та завдання функціональних підсистем рекламного менеджменту;

- структуру та елементи забезпечуючих підсистем рекламного менеджменту;

- процес та елементи взаємодії суб’єктів ринку реклами;

- принципи та етапи розробки планів реклами, методи попереднього та постконтролю ефективності окремих планових заходів;

- методи маркетингових досліджень ринку реклами і моніторингу окремих видів та засобів комунікацій;

- процес реакції та етапи поведінки споживачів щодо рекламних повідомлень;

- методику сегментації ринку та позиціювання товару, або торгової марки з урахуванням цілей і завдань рекламних кампаній;

- сутність стратегічних і тактичних рішень фірми у сфері рекламного менеджменту;

- організацію управління та функції відділів реклами підприємств, великих і малих категорій універсальних та спеціалізованих рекламних агенцій;

- тенденції розвитку міжнародного і вітчизняного ринку реклами та його подальші перспективи;

- нормативно-правову та законодавчу базу, що регулює ринок реклами в Україні та за кордоном.

 

вміти:

- запровадити на підприємстві певні методичні, організаційні й інформаційні зміни, які б забезпечили розвиток реклами продукції конкретного підприємства;

- обрати найбільш ефективні види та засоби реклами, організувати процес безперервного планування та контролю за їх практичним використанням;

- обґрунтувати стратегію і тактику рекламних повідомлень від імені конкретного підприємства;

- здійснити моніторинг рекламних агенцій, видів та засобів реклами;

- виконати певний обсяг робіт, пов’язаних із позиціонуванням товару на ринку, обґрунтуванням цілей та завдань рекламних кампаній;

- розробити план реклами як одну зі складових частин загальної програми маркетингу підприємства;

- підготувати текст рекламного повідомлення із проведенням замірів щодо його ефективності;

- здійснювати ревізію і контроль рекламної діяльності конкретного підприємства;

- застосовувати всі аспекти рекламного бізнесу для досягнення кінцевого результату господарської діяльності підприємства – підвищення обсягу збуту продукції та формування відповідного іміджу підприємства в суспільстві.

 

Зміст дисципліни (тематика):

Сутність і сфера рекламного менеджменту. Класифікація реклами. Психологічні основи рекламного менеджменту. Дослідження рекламного ринку. Координація діяльності суб’єктів рекламного ринку. Планування рекламних кампаній. Управління розробленням рекламної ідеї. Медіапланування. Управління корпоративною репутацією. Оцінювання ефективності рекламної діяльності підприємства.

 

Види робіт: індивідуальне завдання, творча робота.