Відкритий міжнародний університет розвитку людини «УКРАЇНА»
Перемикач режиму перегляду сайту
Збільшений розмір шрифту Великий розмір шрифту Нормальний розмір шрифту
Чорно-білий В сірих відтінках Синьо-голубий
Нормальний режим
+38-067-406-53-92
Приймальна комісія
відділ оргроботи
+38-067-503-64-52
+38-067-328-28-22
Viber відділу обліку
+38-067-500-68-36
Київ, вул. Львівська, 23 office@uu.ua

Дисципліна: Психологія спілкування

Кількість годин (кредитів ЄКТС): 90 (3)

 

Мета навчальної дисципліни: засвоєння студентами основних теоретичних підходів до вивчення проблем комунікації та спілкування, формування навичок аналізу смислів та змісту комунікаційних актів, розпізнавання невербальної сигналізації та емоцій співбесідника, збереження комунікативної рівноваги та ефективності комунікації; отримання знань та вмінь щодо оволодіння різними видами та правилами спілкування.

 

Завдання навчальної дисципліни:

- навчити студентів користуватися різними методами передачі інформації та впливу на аудиторію;

- оволодіти та в подальшому вільно оперувати професійною термінологією, використовуваною в даній сфері практичної діяльності;

- розкрити взаємозв’язки міжособистісного спілкування з іншими формами комунікативних процесів;

- характеризувати міжособистісну комунікативну взаємодію у зв’язку з цілями та мотивами комунікантів, ставленням один до одного, сценаріями спілкування;

- характеризувати особливості розуміння комунікантами один одного;

- формування у студентів навичок аналізу смислів та змісту повідомлень і діалогів у комунікативних актах;

- розкрити особливості використання психологічних знань про комунікативні процеси у формуванні комунікативної компетентності, навичок рефлексії та емпатії, ефективної комунікації.

 

Результати навчання за дисципліною:

знати:

- професійну термінологію, що існує в даній сфері;

- синонімічну термінологію у суміжних сферах, що описують комунікативні процеси та їх складові;

- особливості вербального та невербального спілкування;

- особливості міміки, жестів, пози та їх інтерпретацію;

- інтерпретувати – переводити формалізовану інформацію в іншу знакову систему;

- смисли та зміст окремих комунікативних актів;

- характеристику та складові ефективної комунікації.

 

вміти:

- адекватно сприймати співрозмовника і впливати на нього;

- проводити продуктивні дискусії, ділові бесіди і наради;

- творчо розв'язувати міжособистісні конфлікти;

- здійснювати вербальні та невербальні впливи на співрозмовника;

- оволодіти основними правилами і прийомами діалогічного спілкування;

- створювати сприятливий клімат у медійному колективі;

- володіти методикою дослідження міжособистісної взаємодії та комунікативних здібностей.

 

Зміст дисципліни (тематика):

Предмет психології спілкування. Розуміння у комунікації. Сприймання комунікантами один одного. Проблема розпізнавання істини та неправдивості. Вербальна комунікація. Невербальна комунікація. Ефективність спілкування. Комунікативна культура.

 

Види робіт: реферат, контрольна робота.