Відкритий міжнародний університет розвитку людини «УКРАЇНА»
Перемикач режиму перегляду сайту
Збільшений розмір шрифту Великий розмір шрифту Нормальний розмір шрифту
Чорно-білий В сірих відтінках Синьо-голубий
Нормальний режим
+38-067-406-53-92
Приймальна комісія
відділ оргроботи
+38-067-503-64-52
+38-067-328-28-22
Viber відділу обліку
+38-067-500-68-36
Київ, вул. Львівська, 23 office@uu.ua

Дисципліна: Психологія вищої школи

Кількість годин (кредитів ЄКТС): 90 (3)

 

Мета навчальної дисципліни: соціальні суб’єкти, їх діяльність, зв’язки і відношення; особистість викладача та студента в їх розвивальній педагогічній взаємодії.

 

Результати навчання за навчальною дисципліною:

знати:

-         понятійний апарат даної галузі психологічної науки;

-         систему психологічних знань і набути практичних умінь аналізу й оцінки психологічних явищ, які породжуються умовами навчально-виховного процесу у вищій школі;

-         методику самостійної навчальної роботи;

-         особливості стилю науково-педагогічної діяльності та професійного спілкування.

 

вміти:

-         опрацьовувати наукові літературні джерела;

-         усвідомлювати психологічні закономірності формування особистості студента в період вузівського навчання;

-         показати можливості застосування здобутків психологічної науки для підвищення ефективності науково-педагогічної діяльності, виховання і навчання студентської молоді;

-         розуміти роль психолого-педагогічної підготовки майбутнього фахівця.

 

Зміст дисципліни (тематика):

Змістовий модуль 1. Психологія вищої школи: студентський період життя людини.

Тема 1. Психологія вищої школи, її предмет, завдання та методи.

Тема 2. Загальна психологічна характеристика студентського віку.

Тема 3. Професійне ставлення особистості студента як майбутнього фахівця з вищою освітою.

Тема 4. Психологія студентської групи.

 

Змістовий модуль 2. Психологічні засади управління вузівським навчальним процесом і навчально-професійною діяльністю студентів.

Тема 5. Психологічні засади управління навчальним процесом у вищій школі.

Тема 6. Психологічний аналіз учіння студентів.

 

Змістовий модуль 3. Психологія виховання особистості студента
як майбутнього фахівця з вищою освітою.

Тема 7. Психологія виховання студентської молоді.

Тема 8. Психологія педагогічної комунікативної взаємодії викладача зі студентами.

Тема 9. Психологічний аналіз протиріч і конфліктів у педагогічній взаємодії, шляхи їх запобігання та вирішення.

Тема 10. Психологія особистості та діяльності викладача вищої школи.

 

Види робіт: лекції, практичні заняття, модульні контрольні роботи, курсова робота, індивідуальні роботи студентів із викладачем, самостійна робота студентів, консультації, підготовка до екзамену, екзамен.