Відкритий міжнародний університет розвитку людини «УКРАЇНА»
Перемикач режиму перегляду сайту
Збільшений розмір шрифту Великий розмір шрифту Нормальний розмір шрифту
Чорно-білий В сірих відтінках Синьо-голубий
Нормальний режим
+38-067-406-53-92
Приймальна комісія
відділ оргроботи
+38-067-503-64-52
+38-067-328-28-22
Viber відділу обліку
+38-067-500-68-36
Київ, вул. Львівська, 23 office@uu.ua

Дисципліна: Рекламний менеджмент

Кількість годин (кредитів ЄКТС): 90 (3)

 

Мета навчальної дисципліни: формування системи знань про методи й технології підготовки, організації та управління рекламними кампаніями суб’єктами підприємництва.

 

Результати навчання за навчальною дисципліною:

знати:

-         суть та значення реклами у процесі здійснення комунікаційної політики маркетингу на підприємстві;

-         різновиди реклами та ступінь їхнього впливу на цільову аудиторію;

-         специфіку створення і психологічний вплив рекламного звернення;

-         сутність та значення окремих видів медіаносіїв і медіаканалів;

-         способи здійснення медіапланування.

 

вміти:

  • визначати потребу в рекламі для ринкових суб’єктів;
  • розробляти ідеї створення маркетинговогог менеджменту повідомлень залежно від завдань маркетингу, комунікативного обміну, соціально-психологічних характеристик цільової аудиторії;
  • контролювати рекламні процеси на ринку та підприємстві;
  • використовувати сучасні рекламні стратегії маркетингових комунікативних кампаній та організовувати їх практичне впровадження;
  • розробляти плани здійснення маркетингових рекламних кампаній;
  • вивчати ефективність рекламних кампаній на ринку.

 

Зміст дисципліни (тематика):

Тема 1. Сутність рекламного менеджменту.

Тема 2. Основні класифікаційні ознаки реклами.

Тема 3. Механізм дії реклами.

Тема 4. Організація та структура рекламного процесу.

Тема 5. Рекламне дослідження ринку.

Тема 6. Психологічні основи рекламного менеджменту.

Тема 7. Планування рекламної діяльності рекламодавця.

Тема 8. Організація роботи рекламодавця.

Тема 9. Позиціювання і визначення цілей реклами.

Тема 10. Корпоративна реклама.

Тема 11. Класифікація реклами.

Тема 12. Рекламні агентства та планування рекламних кампаній.

Тема 13. Розроблення плану використання засобів масової інформації.

Тема 14. Медіапланування.

Тема 15. Планування та контроль розробки рекламних кампаній.

 

Види робіт: лекції, практичні заняття, модульні контрольні роботи, індивідуальні роботи студентів із викладачем, самостійна робота студентів, консультації, підготовка до екзамену, екзамен.