Відкритий міжнародний університет розвитку людини «УКРАЇНА»
Перемикач режиму перегляду сайту
Збільшений розмір шрифту Великий розмір шрифту Нормальний розмір шрифту
Чорно-білий В сірих відтінках Синьо-голубий
Нормальний режим
+38-067-406-53-92
Приймальна комісія
відділ оргроботи
+38-067-503-64-52
+38-067-328-28-22
Viber відділу обліку
+38-067-500-68-36
Київ, вул. Львівська, 23 office@uu.ua

Дисципліна: Ринок туристичних послуг

Кількість годин (кредитів ЄКТС): 90 (3)

 

Мета навчальної дисципліни: вивчення геопросторових аспектів розвитку туризму, специфіки формування та механізмів функціонування територіальних ринків туристичних послуг різного ієрархічного рівня.

 

Завдання навчальної дисципліни: підготовка рефератів і картографічного матеріалу; виконання навчальних завдань, за змістом діяльності наближених до професійних (аналіз динаміки внутрішнього туризму, структури міжнародних туристичних потоків України, рівня і структури споживання туристичних послуг у світі, в Україні, Південно-Східному регіоні України, розробка туру та ін.); самостійна робота, що передбачає опрацювання законодавчих і нормативних актів, навчальної літератури періодичних видань.

 

Результати навчання за навчальною дисципліною:

знати:

- cтруктурно-логічну схему геопросторового дослідження туристичного ринку;

- методику макрорегіональних досліджень туристичного ринку;

- методику дослідження національного туристичного ринку;

- методику геомаркетингового аналізу туристичного підприємства;

- умови та чинники формування попиту туристичного ринку;

- класифікацію турів;

 

вміти:

- розробляти тури;

- аналізувати ринок туристичних послуг.

 

Зміст дисципліни (тематика):

Теоретико-методологічні основи туризму. Туризм як суспільне явище та об’єкт географічного дослідження. Ринок туристичних послуг, його територіальна організація. Індустрія туризму – основа розвитку національного ринку туристичних послуг. Структура і типологія національних туристичних ринків. Методичні засади дослідження ринку туристичних послуг. Структурно-логічна схема геопросторового дослідження туристичного ринку. Методика макрорегіональних досліджень туристичного ринку. Методика дослідження національного туристичного ринку. Методика геомаркетингового аналізу туристичного підприємства. Геопросторова організація туристичного процесу. Умови і чинники формування попиту. Сегментація і територіальна організація ринку туристичного попиту. Тур як основний ринковий продукт. Структура і територіальна організація індустрії туризму. Функціонування ринку туристичних послуг. Регуляторні механізми ринку туристичних послуг. Кон’юнктура туристичного ринку. Регіональні особливості споживання туристичних послуг. Закономірності функціонування туристичного ринку

 

Види робіт: лекції, семінарські заняття, самостійна робота, індивідуальна робота, колоквіуми, контрольні завдання, курсова робота.