Відкритий міжнародний університет розвитку людини «УКРАЇНА»
Перемикач режиму перегляду сайту
Збільшений розмір шрифту Великий розмір шрифту Нормальний розмір шрифту
Чорно-білий В сірих відтінках Синьо-голубий
Нормальний режим
+38-067-406-53-92
Приймальна комісія
відділ оргроботи
+38-067-503-64-52
+38-067-328-28-22
Viber відділу обліку
+38-067-500-68-36
Київ, вул. Львівська, 23 office@uu.ua

Дисципліна: Соціально-політичні зміни у сучасному суспільстві

Кількість годин (кредитів EKTC): 90 (3)

 

Мета навчальної дисципліни: глибоке та ґрунтовне розуміння студентами політичних світових та вітчизняних процесів, закономірності розвитку і функціонування соціальних систем, їх місця та ролі у житті суспільства.

 

Результати навчання за навчальною дисципліною:

знати:

-         сутність, історію, теорію і методологію соціально-політичної діяльності і поведінки людини в суспільстві.

 

вміти:

-         орієнтуватися в основних світових політичних школах, концепціях і напрямах;

-         давати характеристику українським і закордонним соціально-політичним вченням;

-         визначати сутність соціально-політичного життя, політичних відносин і процесів, об’єкт і суб’єкт соціальної політики, суть і значення політичних систем і режимів у житті держави і суспільства;

-         характеризувати процеси міжнародного політичного життя, геополітичну обстановку, місце, роль і статус України в сучасному соціально-політичному світі;

-         володіти навичками соціально-політичної культури;

-          застосовувати політичні знання у своїй професійній і громадській діяльності.

 

Зміст дисципліни (тематика):

Формування соціально-політичної думки в Україні. Суспільство як цілісна система. Соціальні зміни: сутність, причини і фактори.

Соціологія політики. Основні проблеми соціальної політики. Соціальна структура суспільства. Соціальні норми як регулятори соціальної взаємодії. Соціально-поселенська структура суспільства. Соціальні конфлікти: генезис та механізм їх розв'язання.

 

Види робіт: форми організації навчально-виховного процесу – навчальні заняття, самостійна робота, контрольні заходи; основні види навчальних занять – лекції, семінари; методи навчання – словесні, наочні, практичні, проблемно-пошукові, активізації навчально-пізнавальної діяльності.