Дисципліна: Стратегічний аналіз
Кількість годин (кредитів ЄКТС): 120 (4)
Мета: засвоєння магістрами знань з теорії та методики проведення аналітичних досліджень для обґрунтування стратегічних та оперативних управлінських рішень, пошуку резервів підвищення ефективності діяльності підприємства.
Результати навчання за навчальною дисципліною:
- знати сутності та методологічні засади стратегічного аналізу, його основних елементів та напрямків проведення;
- знати різні види стратегій та їх класифікацію;
- вміти здійснювати стратегічні дослідження зовнішнього та внутрішнього середовища підприємств.
Зміст дисципліни (тематика):
- Мета та функції стратегічного аналізу, його предмет та завдання.
- Поняття стратегії підприємства, класифікація стратегій за різними ознаками.
- Основні елементи стратегічного аналізу та їх взаємозв’язок.
- Поняття макросередовища та основні напрямки його аналізу.
- Проміжне середовище підприємства, його складові та методичні підходи до аналізу.
- Аналіз галузі з точки зору її прибутковості та довгострокової привабливості.
- Аналіз конкурентів та покупців.
- Аналіз стейкхолдерів та основний інструментарій їх дослідження.
- Внутрішньофірмовий аналіз у системі стратегічного аналізу.
- Визначення ключових факторів успіху компанії.
- Метод і технічні прийоми стратегічного аналізу, їх класифікація.
- Матричні методи стратегічного аналізу.
- Бенчмаркінг як метод конкурентного аналізу.
- Методи прогнозування у системі стратегічного аналізу.
Види робіт: лекції, практичні заняття, самостійна робота.