Відкритий міжнародний університет розвитку людини «УКРАЇНА»
Перемикач режиму перегляду сайту
Збільшений розмір шрифту Великий розмір шрифту Нормальний розмір шрифту
Чорно-білий В сірих відтінках Синьо-голубий
Нормальний режим
+38-067-406-53-92
Приймальна комісія
відділ оргроботи
+38-067-503-64-52
+38-067-328-28-22
Viber відділу обліку
+38-067-500-68-36
Київ, вул. Львівська, 23 office@uu.ua

Дисципліна: Стратегічний аналіз

Кількість годин (кредитів ЄКТС): 120 (4)

 

Мета: засвоєння магістрами знань з теорії та методики проведення аналітичних досліджень для обґрунтування стратегічних та оперативних управлінських рішень, пошуку резервів підвищення ефективності діяльності підприємства.

 

Результати навчання за навчальною дисципліною:

-       знати сутності та методологічні засади стратегічного аналізу, його основних елементів та напрямків проведення;

-       знати різні види стратегій та їх класифікацію;

-       вміти здійснювати стратегічні дослідження зовнішнього та внутрішнього середовища підприємств.

 

Зміст дисципліни (тематика):

  1. Мета та функції стратегічного аналізу, його предмет та завдання.
  2. Поняття стратегії підприємства, класифікація стратегій за різними ознаками.
  3. Основні елементи стратегічного аналізу та їх взаємозв’язок.
  4. Поняття макросередовища та основні напрямки його аналізу.
  5. Проміжне середовище підприємства, його складові та методичні підходи до аналізу.
  6. Аналіз галузі з точки зору її прибутковості та довгострокової привабливості.
  7. Аналіз конкурентів та покупців.
  8. Аналіз стейкхолдерів та основний інструментарій їх дослідження.
  9. Внутрішньофірмовий аналіз у системі стратегічного аналізу.
  10. Визначення ключових факторів успіху компанії.
  11. Метод і технічні прийоми стратегічного аналізу, їх класифікація.
  12. Матричні методи стратегічного аналізу.
  13. Бенчмаркінг як метод конкурентного аналізу.
  14. Методи прогнозування у системі стратегічного аналізу.

 

Види робіт: лекції, практичні заняття, самостійна робота.