Менеджмент (Менеджмент)
СПЕЦІАЛЬНІСТЬ 073 «МЕНЕДЖМЕНТ»
ОС - бакалавр
ГАЛУЗЬ ЗНАНЬ: 07 "УПРАВЛІННЯ ТА АДМІНІСТРУВАННЯ"
СПЕЦІАЛЬНІСТЬ: 073 "МЕНЕДЖМЕНТ"
СПЕЦІАЛІЗАЦІЯ: МЕНЕДЖМЕНТ І СВІТОВА ЕКОНОМІЧНА КОН'ЮНКТУРА
ФОРМА НАВЧАННЯ: ДЕННА, ЗАОЧНА
ВИПУСКОВА КАФЕДРА МЕНЕДЖМЕНТУ
СТРОК НАВЧАННЯ: 3 РОКИ 10 МІСЯЦІВ
ОСВІТНЯ ПРОГРАМА
Ступінь вищої освіти |
Бакалавр |
Галузь знань |
07 Управління та адміністрування |
Спеціальність |
073 Менеджмент |
Спеціалізація |
Менеджмент і світова економічна кон'юнктура |
Кваліфікація |
Бакалавр з менеджменту |
Відповідає вимогам стандарту освітньої діяльності |
– «відсутній» |
1. Опис освітньої програми
Ступінь вищої освіти |
Бакалавр |
Галузь знань |
07 Управління та адміністрування |
|
|
Спеціальність |
075 Менеджмент |
|
|
Спеціалізація |
Менеджмент і світова економічна кон'юнктура |
Кваліфікація |
Бакалавр з менеджменту |
Тип диплома та обсяг програми |
одиничний; Бакалавр _240___кредитів; _3__р._10__міс. |
Навчально-виховний підрозділ |
Інститут економіки та менеджменту, кафедра менеджменту |
Акредитуюча організація |
Акредитаційна комісія України |
Період акредитації |
2017 |
Рівень програми |
перший (бакалаврський) рівень – 6 рівень НРК |
Вимоги до рівня освіти осіб, які можуть розпочати навчання |
Особа має право здобувати ступінь бакалавра за умови наявності в неї повної загальної середньої освіти. |
А |
Мета освітньої програми |
|
Підготовка бакалаврів з менеджменту організацій, здатних здійснювати професійну діяльність на основі засвоєння базових управлінських понять та принципів, виконувати дослідження та аналіз процесів формування та ефективного функціонування системи менеджменту та процесів, що її забезпечують, з метою прийняття ефективних управлінських рішень |
||
В |
Характеристика програми |
|
Предметна область (галузь знань) |
Управління та адміністрування |
|
Основний фокус програми та спеціалізації |
Формування фахової компетентності у процесі навчання щодо вміння розв’язувати складні спеціалізовані завдання та практичні проблеми у галузі професійної діяльності із застосуванням певних теорій та методів менеджменту організацій |
|
Орієнтація програми |
Професійна, прикладна, дослідницька |
|
Особливості та відмінності |
В циклі професійної та практичної підготовки передбачено дисципліни, вивчення яких дозволить оволодіти теоретичними знаннями та практичними навичками управління соціально-економічними системами. |
|
С |
Придатність до працевлаштування та подальшого навчання |
|
Придатність до працевлаштування |
Бакалавр з менеджменту організацій професійно спрямований на виконання функцій первинних управлінських посад в організаціях різних галузей діяльності. Сферою професійної діяльності бакалавра з менеджменту організацій, згідно отриманої освіти, є прийняття раціональних управлінських рішень в соціально-економічних системах із застосуванням ефективних методів. Бакалавр з менеджменту організацій здатен обіймати такі посади: помічник керівника малого підприємства без апарату управління; помічник керівника підприємства (установи, організації); помічник керівника іншого основного підрозділу; бренд-менеджер; менеджер по роботі з клієнтами (із тендером); спеціаліст із управління проектами та програмами в сфері матеріального (нематеріального) виробництва; фахівець з корпоративного управління; фахівець інфокомунікацій. За умов набуття відповідного досвіду може адаптуватися до таких напрямів суміжної професійної діяльності: економічна, маркетингова, зовнішньоекономічна, освітня, науково-дослідницька. |
|
Подальше навчання |
Можливість навчатися на другому циклі вищої освіти (магістр). |
|
D |
Стиль викладання |
|
Підходи до викладання та навчання |
Стиль викладання зорієнтовано на проблемно-орієнтоване навчання. Комбінований підхід до навчання: поєднання традиційних та нетрадиційних методів навчання із використанням тематичних, проблемних, оглядових, у тому числі за участі фахівців-практиків, проведення презентацій, дискусій, застосування методу кейс-стаді із розв’язанням реальних завдань, вирішення розрахунково-аналітичних та творчих задач, робота в малих групах, самостійна робота студентів, підготовка курсових робіт, виробничі практики (в т.ч. навчальний тренінг), консультації викладачів. |
|
Методи оцінювання |
Поточний контроль, заліки, письмові екзамени, підсумкова атестація (кваліфікаційний екзамен). Оцінювання здійснюється відповідно до Положення про систему контролю знань студентів, що базується на кредитно-модульній системі організації навчального процесу. |
|
Е |
Програмні компетентності |
|
Загальні компетентності |
Інструментальні: - здатність до формування світогляду, оцінки та аналізу соціально-економічних процесів і явищ; - здатність до роботи з інформацією, у т.ч. у глобальних комп’ютерних мережах; - здатність обґрунтовувати управлінські рішення, забезпечувати їх правомочність та грамотно втілювати в документальну форму. Міжособистісні: - здатність здійснювати комунікаційну діяльність; - уміння працювати в колективі і команді; - позитивне ставлення до несхожості інших культур та релігій; - здатність працювати в міжнародному середовищі; - здатність до критики і самокритики. Системні: – здатність працювати самостійно й автономно; – здатність діяти з позицій соціальної відповідальності, займати активну громадянську позицію, здатність займати активну життєву позицію та розвивати лідерські якості; – здатність до формування культури мислення та її сприйняття; – здатність до навчання; здатність формувати нові ідеї (креативність); – здатність адаптуватися до нових ситуацій у професійній діяльності; – вміння реалізовувати проект. |
|
Спеціальні компетентності |
- здатність використовувати принципи та методи ефективного управління організаціями; - здатність здійснювати організаційне проектування, планувати, контролювати та регулювати діяльність організацій; - здатність виявляти загальні тенденції стратегічного розвитку організацій на основі здійснення маркетингових досліджень; - здатність оцінювати результати фінансово-економічної, операційної, кадрової та зовнішньоекономічної діяльності організацій для прийняття раціональних управлінських рішень; - здатність розв’язувати складні управлінські завдання та практичні проблеми у соціально-економічних системах із використанням методів та моделей прийняття управлінських рішень; - здатність розробляти, обґрунтовувати та контролювати процес виконання управлінських рішень на основі сучасних наукових концепцій, інноваційних підходів та методів наукових досліджень; - здатність забезпечувати виконавчу дисципліну з питань охорони праці, техніки безпеки та екологічної безпеки в організації; - здатність проводити ділові переговори та дотримуватися вимог корпоративної етики у процесі реалізації комунікативної взаємодії; - здатність використовувати методичні і практичні підходи до аналізу господарської діяльності організацій із урахуванням факторів впливу внутрішнього і зовнішнього середовища на процеси їх функціонування; - здатність знаходити та оцінювати нові ринкові можливості та формулювати бізнес-ідеї, розробляти бізнес-плани створення та розвитку організацій. |
ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНА ПРОГРАМА
№ | Навчальна дисципліна / практика | Кредитів ECTS | Академічних годин | Вид контролю |
І. ЦИКЛ ЗАГАЛЬНОЇ ПІДГОТОВКИ | ||||
1.1. Обов’язкові навчальні дисципліни | ||||
1.1.1. | Українознавство: | 6 | 180 | |
Історія України | 2 | 60 | дз | |
Україна в контексті світового розвитку | 2 | 60 | дз | |
Історія української культури. | 2 | 60 | дз | |
1.1.2. | Українська мова: практична стилістика ділових паперів | 4 | 120 | і |
1.1.3. | Іноземна мова (за професійним спрямуванням) | 6 | 180 | і |
1.1.4. | Філософія | 3 | 90 | і |
1.1.5. | Фізичне виховання | 5 | 150 | з |
1.1.6. | Екологія та екологічна етика | 3 | 90 | з |
1.1.7. | Інформаційні технології | 6 | 180 | з,і |
1.1.8. | Основи наукових досліджень | 3 | 90 | з |
1.1.9. | Історія економіки та економічної думки | 4 | 120 | і |
Математика для економістів | ||||
1.1.10. | Вища математика | 5 | 150 | і |
1.1.11. | Теорія ймовірності та математична статистика | 3 | 90 | і |
Економіко-матиматичне моделювання | ||||
1.1.12. | Економетрика | 3 | 90 | і |
1.1.13. | Оптимізаційні методи і моделі | 3 | 90 | і |
Всього за п.1.1. | 54 | 1080 | ||
1.2. Дисципліни вільного вибору студентів | ||||
Всього за п.1.2. | 18 | 540 | ||
1.2.1. | Публічне адміністрування у сферах суспільних відносин | 6 | 180 | з |
1.2.2. | Комерціалізація стартап-проектів | 6 | 180 | і |
1.2.3. | Інтернет у бізнесі | 6 | 180 | з |
1.2.4. | Психологія спілкування | 3 | 90 | з |
1.2.5. | Іміджелогія | 3 | 90 | з |
1.2.6. | Основи сучасних нанотехнологій | 3 | 90 | з |
1.2.7. | Соціологія | 3 | 90 | з |
1.2.8. | Всесвітня спадщина ЮНЕСКО | 3 | 90 | з |
1.2.9. | Управління інформаційними технологіями (інформаційний менеджмент) | 3 | 90 | з |
1.2.10. | Ландшафтний екобіодизайн | 3 | 90 | з |
1.2.11. | Основи сучасних нанотехнологій | 3 | 90 | з |
1.2.12. | Оздоровче харчування | 3 | 90 | з |
1.2.13. | Експлуатація та керування транспортними засобами | 3 | 90 | з |
Всього за І циклом | 72 | 1620 | ||
ІІ. ЦИКЛ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ | ||||
2.1. Обов’язкові навчальні дисципліни | ||||
2.1.1. | Охорона праці в галузі | 3 | 90 | дз |
2.1.2. | Інформаційні технології в галузі (відповідно до спеціальності) | 4 | 120 | і |
2.1.3. | Макроекономіка | 4 | 120 | і |
2.1.4. | Мікроекономіка | 4 | 120 | і |
2.1.5. | Політична економія | 5 | 150 | і |
2.1.6. | Державне та регіональне управління | 4 | 120 | з |
2.1.7. | Аудит | 4 | 120 | і |
2.1.8. | Бухгалтерський облік (загальна теорія) | 5 | 150 | і |
2.1.9. | Гроші і кредит | 3 | 90 | і |
2.1.10. | Економіка підприємства | 4 | 120 | і |
2.1.11. | Економіка праці та соціально-трудові відносини | 3 | 90 | і |
2.1.12. | Теорія організацій | 5 | 150 | і |
2.1.13. | Маркетинг | 3 | 90 | і |
2.1.14. | Менеджмент | 6 | 180 | з,і, КР |
2.1.15. | Міжнародна економіка | 4 | 120 | і |
2.1.16. | Операційний менеджмент | 6 | 180 | і, КР |
2.1.17. | Управління персоналом | 6 | 180 | і, КР |
2.1.18. | Самоменеджмент | 4 | 120 | з |
2.1.19. | Регіональна економіка | 4 | 120 | і |
2.1.20. | Статистика | 4 | 120 | і |
2.1.21. | Управління інноваціями | 4 | 120 | і |
2.1.22. | Фінанси | 3 | 90 | і |
2.1.23. | Стратегічне управління | 4 | 120 | і |
2.1.24. | Зовнішньоекономічна діяльність підприємства | 4 | 120 | і |
2.1.25. | Адміністративний менеджмент | 4 | 120 | і |
ПР.1 | Ознайомча практика | 3 | 90 | дз |
ПР.2 | Навчальна практика | 3 | 90 | дз |
ПР.3 | Технологічна практика | 6 | 180 | дз |
ПР.4 | Виробнича практика | 9 | 270 | дз |
Випускова (підсумкова) атестація | 2 | 60 | ||
Всього за п.2.1. | 127 | 3810 | ||
2.2. Дисципліни вільного вибору студентів | ||||
Всього за п.2.2. | 41 | |||
2.2.1. | Економічний аналіз | 4 | 120 | з |
2.2.2. | Вступ до спеціальності | 3 | 90 | з |
2.2.3. | Організація праці менеджера | 3 | 90 | з |
2.2.4. | Менеджмент у соціальній сфері | 3 | 90 | з |
2.2.5. | Аналіз господарської діяльності | 4 | 120 | з |
2.2.6. | Управління природокористуванням | 3 | 90 | з |
2.2.7. | Соціально-економічні аспекти розвитку культури | 3 | 90 | і |
2.2.8. | Рекламна діяльність підприємств | 3 | 90 | з |
2.2.9. | Маркетингова товарна політика | 3 | 90 | з |
2.2.10. | Фінанси підприємств | 3 | 90 | з |
2.2.11. | Державне регулювання економіки | 3 | 90 | з |
2.2.12. | Управління якістю | 3 | 90 | з |
2.2.13. | Міжнародні стандарти менеджменту | 3 | 90 | з |
2.2.14. | Основи економічного аналізу | 4 | 120 | з |
2.2.15. | Вступ до фаху | 3 | 90 | з |
2.2.16. | Організація виробництва | 3 | 90 | з |
2.2.17. | Організація обліку малого бізнесу | 3 | 90 | з |
2.2.18. | Економіка природокористування | 3 | 90 | з |
2.2.19. | Страхування | 3 | 90 | з |
2.2.20. | Корпаративна культура | 3 | 90 | і |
2.2.21. | Рекламний менеджмент | 3 | 90 | з |
2.2.22. | Маркетингова товарно-інноваційна політика | 3 | 90 | з |
2.2.23. | Міжнародні фінанси | 3 | 90 | з |
2.2.24. | Контролінг | 3 | 90 | з |
2.2.25. | Логістика | 3 | 90 | з |
2.2.26. | Міжнародна економічна інтеграція | 3 | 90 | з |
Всього за ІІ циклом | 168 | 630 | ||
ЗАГАЛЬНА КІЛЬКІСТЬ ГОДИН | ||||
Всього дисциплін вільного вибору | 59 | 1770 | ||
РАЗОМ: | 240 | 7200 |