Відкритий міжнародний університет розвитку людини «УКРАЇНА»
Вступ до університету
Перемикач режиму перегляду сайту
Збільшений розмір шрифту Великий розмір шрифту Нормальний розмір шрифту
Чорно-білий В сірих відтінках Синьо-голубий
Нормальний режим
+ 380-44-409-27-62
+ 380-44-424-70-08
м. Київ, вул. Львівська, 23, корп. 1, каб. 104 Google map
pkuu@vmurol.com.ua
пн-пт 9.00-19.00 сб-нд 9.00-15.00
Група: Круглі столи, тренінги, майстер-класи Тематика: Освіта з дизайну

Майстер-клас із творчою терапією

МАЙСТЕР-КЛАС ІЗ ТВОРЧОЮ АРТ-ТЕРАПІЄЮ

 

20 квітня 2015 року

 

Творчість є ефективним методом для самовираження, пізнання свого внутрішнього світу і формування власного погляду на речі. Саме з цією метою викладачі Тернопільського коледжу Університету «Україну» провели творчу релаксацію для учнів Теребовлянського навчально-реабілітаційного центру для слабочуючих дітей у вигляді майстер-класу. Мені вдалося поспілкуватися з викладачем живопису та композиції Тернопільського коледжу Оксаною Василівною Харковською, яка проводила цей майстер-клас.

1. Хто був організатором заходу? 

Ініціаторами та організаторами заходу були викладачі Тернопільського коледжу Університету “Україна”. І варто сказати, що ініціатива знайшла велику підтримку у дирекції та вчителів Теребовлянського навчально-реабілітаційного центру.

2. Яка мета майстер-класу? 

Ми намагалися провести творчу арт-терапію для дітей, допомогти їм відкрити свої мистецькі здібності, віднайти гармонію і довести, що творчість приносить багато задоволення. Ми розповіли їм про свій навчальний заклад і про перспективи навчання у ньому. На прикладі робіт нашої студентки Ковальської Валі, яка навчається на спеціальності «Дизайн», а вона є випускницею саме цього закладу, ми показали, яких висот у малюванні можуть досягти і діти з особливими потребами.

3. У чому полягала суть творчого процесу? 

Ми намагалися навчити цих талановитих дітей техніки акварельного живопису по мокрому «А-ля прима». Це одна із вправ творчої терапії, вона надає можливість особистості виразити себе за допомогою рухів, кольорів тощо. У процесі виконання завдання учні крок за кроком відтворювали це на папері. Спочатку з’являвся із глибини важкий синій колір, який наповнював листок паперу, згодом спустився легкий сонячний жовтий. Вони змішувались між собою і «народжувався» новий зелений колір. Це гармонія, з якої народжується нове життя, квіти, світлячки, усе на що здатна ваша фантазія.

4. Чи вдалося дітям впоратися із завданням?

Дуже приємно було бачити, що діти відразу зацікавилися роботою. Школярів прийшло навіть більше, ніж ми очікували. Це були 13-ті і 11-ті класи, тобто старшокласники. Спочатку вони малювали невпевнено, але згодом повністю занурилися у процес і сміливо втілювали у життя свої творчі ідеї. Звичайно на початку важко було докладно пояснити етапи роботи, враховуючи, що діти мають проблеми зі слухом. Потрібно було кожному приділити увагу. Нам у цьому дуже допомогла Руслана Тарасівна Солонинка — сурдоперекладач навчально-реабілітаційного центру. Згодом до нас долучилася Марія Богданівна Кацан — директор закладу, яку учні за її добру та веселу вдачу дуже люблять та поважають. Пані Марію зацікавила техніка малювання на мокрому папері. Вона долучилася до процесу малювання і швиденько “наздогнала” учнів.

5. Які роботи виділилися, запам’яталися?

Дитячі роботи вийшли дуже гарними, гармонійними. І варто наголосити, що це перші намагання дітей творити саме в такій техніці. І це їм вдалося. Серед них є і квіткові композиції, і малюнки з чарівними світлячками та багато інших ідей. З-поміж усіх не можливо виділити якусь одну роботу, бо кожна по-своєму оригінальна. Всім – і викладачам, і учням – процес роботи сподобався, результати також.

6. Які враження від заняття та й від закладу в цілому?

Перше, що нас приємно вразило, це інтер’єр школи: по-домашньому затишно, комфортно, кабінети обладнані для навчання та розвитку дітей. Вчителі дуже життєрадісні, відносини між дітьми та вчителями дружні, теплі, рідні і навіть сімейні. Цікаво, що кожен вчитель має між дітьми своє прізвище, свій знак, мовою жестів. У школі панує зовсім інший світ – світ довіри, розуміння, любові та співпереживання. Діти добрі, усміхнені, радіють новим людям, життю!

7. Чи плануються надалі такі заходи?

Так, у майбутньому плануються подібні майстер-класи. Сподіваємося принести гарні емоції та долучити до творчості ще більше дітей. Хочемо бачити їх серед наших студентів, щоб мати можливість у подальшому спостерігати за їхніми успіхами!

 

Ніна Шебешович,

студентка спеціальності «Дизайн»

Тернопільського коледжу


Підрозділ: Тернопільский коледж

до списку новин