Відкритий міжнародний університет розвитку людини «УКРАЇНА»
Вступ до університету
Перемикач режиму перегляду сайту
Збільшений розмір шрифту Великий розмір шрифту Нормальний розмір шрифту
Чорно-білий В сірих відтінках Синьо-голубий
Нормальний режим
+ 380-44-409-27-62
+ 380-44-424-70-08
м. Київ, вул. Львівська, 23, корп. 1, каб. 104 Google map
pkuu@vmurol.com.ua
пн-пт 9.00-19.00 сб-нд 9.00-15.00
Група: Літні (канікулярні) школи і табори

Студентський тиждень для школярів в Університеті «Україна»

Наприкінці березня 2016 року, під час весняних канікул, школярі міста Києва отримали змогу спробувати себе в ролі справжніх студентів. Таку можливість надав їм Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна», започаткувавши пілотний профорієнтаційний освітній проект «Студентський тиждень для школярів». Цей проект ставив за мету ввести школярів у розмаїтий світ сучасних професій, які можна отримати в нашому унікальному навчальному закладі, відчувши його атмосферу «зсередини».

Викладачами нашого університету спеціально для школярів було розроблено і запропоновано на їх власний вибір 13 курсів, а саме:

• Рекламний креатив для школярів

• Нанотехнолог

• Юний автомобіліст

• Юний кухар

• Основи електроніки та робототехніки

• Основи програмування

• Основи web-розробки

• У світі юридичних професій

• Школа ораторської майстерності

• Школа юного біолога

• Майбутній журналіст

• Екобіодизайн твого середовища

• Не бійся розмовляти англійською

Кожен із цих курсів надавав змогу молодій людині на практиці відчути особливості майбутньої професії та зробити у подальшому вмотивований професійний вибір. Очікувався інтерес до всіх запропонованих курсів. Але не так сталося, як гадалося…

Беззаперечними лідерами стали курс англійської мови, який організував Коледж «Освіта» Університету «Україна» та курс з основ електроніки та робототехніки, запропонований Інститутом комп`ютерних технологій. Іншими тематичними заняттями зацікавилися окремі учні, і групи не були сформовані.

Ми побували на заняттях у групах для школярів, що працювали з 21 по 26 березня.

1. Факультатив з англійської мови (Коледж «Освіта» Університету «Україна»)

Відвідавши заняття, ми побачили, що діти володіють достатньо високим рівнем знань з англійської мови. Школярі виконували творчі завдання, писали твори про національну кухню, традиції, пробували свої сили в перекладі, збагачували свій словниковий запас. Курс спрямований поглибити знання школярів про англомовні країни, було влаштовано своєрідну екскурсію до Великобританії, США, Австралії, Канади.

Викладач Анастасія Меднікова пояснила:

– Програма спрямована на практичні заняття. Застосовувалася ігрова методика. Робота в групах базувалася на загальній інформації та розмовній лексиці. Намагалися сформувати конкретні навички, наприклад, як дістатися до аеропорту, забронювати номер у готелі тощо.

Загалом, усе відбувалося в стилі справжньої англомовної школи, де дитяча енергія та віддача створювали відповідну атмосферу життя молоді у Великобританії, США, Австралії чи Новій Зеландії. Завершили тижневий курс англійської мови отриманням сертифікатів та чаюванням, підсумовуючи результати занять – розвиток здібностей та здатності учнів:

• користуватись іноземною мовою для досягнення комунікативних цілей;

• сприймати найголовніші моменти дискусії, критично оцінювати інформацію в автентичних текстах на сучасні теми;

• вільно вступати в бесіду на знайому тему, підтримувати бесіду або дискусію.

Анастасія, школярка, про факультатив з англійської мови:

– Сподобалась атмосфера в університеті та методи викладання курсу, здобула не лише знання, але й нових друзів.

2. Основи електроніки та робототехніки (Інститут комп’ютерних технологій Університету «Україна»)

Відвідавши лабораторію робототехніки, ми занурилися в чоловічий світ сучасних технологій, бо цей курс обрали виключно хлопці. Тут діти дійсно змогли за короткий термін дізнатися, як конструювати роботів. Заняття проводилися також у лабораторії прототипування Інституту комп’ютерних технологій. Тут є 3D-принтер, машинки зі штучним інтелектом, усе це − розробки студентів Інституту комп’ютерних технологій.

Викладач Віктор Коваленко прокоментував:

– У нас електроніка з елементами робототехніки, діти проводили експерименти, здійснювали відкриття. Ми намагалися надати більше практичних навичок, аніж теоретичних знань. Діти мали змогу наживо зануритися в експеримент, у світ електроніки. Вони могли відчути справжню напругу, хлопці встигли спалити світлодіод. Це все спрямовано на те, щоб вони вчилися і розуміли, що помилятися в таких речах небезпечно, але корисно. Діти з захватом проводять експерименти, діляться на команди, кожен збирає свої схеми, захищає їх. Пояснюють принцип роботи датчиків, які застосовуються для роботи, для чого вони взагалі потрібні.

Учні ділилися знаннями про історичні факти, наприклад, хто вперше розробив мишку, яка знаходить вихід із лабіринту (Клод Шенон). Проводили експерименти з такими пристроями, як бочка з електрикою, веселий світильник, розумний вимикач світла. І, загалом, виявилися прогресивними та розумними. Також отримали сертифікати та важливий досвід.

Максим, школяр, про факультатив з основ електроніки та робототехніки:

– Обожнюю працювати з дрібними деталями, розбирати все на запчастини, тому канікули в Університеті «Україна» виявилися вдалими на всі 100%.

Про пілотний проект в цілому розповіла його автор Лілія Донська, начальник Навчально-методичного центру організації наскрізного навчання Університету «Україна»:

– Сам термін «пілотний проект» говорить про те, що це спроба. Але, я думаю, що такі проекти є своєрідною перспективою розвитку освіти. Можна сказати, що проект потужний, виважений. Такі проектні технології застосовувались у моїй власній педагогічній практиці під час багаторічної роботи в гімназії і приносили позитивні результати, визнані Національною академією педагогічних наук як новаторські.

Ми почали втілювати наш проект одразу, як тільки цю ідею схвалив президент Університету «Україна» Петро Михайлович Таланчук. Почали рекламувати проект, інформувати директорів інститутів, щоб вони пропонували щось цікаве, поширювали інформацію в соціальних мережах, долучили студентський актив для інформування школярів.

Зрозуміло, що ми не очікували, що весь Київ збереться до нас на ці курси, тому були раді тим школярам та їхнім батькам, які одразу зрозуміли корисність нашого проекту для самовизначення підлітка.

Отже, в цілому, можна з упевненістю сказати, що проект відбувся. Звісно, ми не будемо зупинятися на цьому, бо наш університет вартий того, щоб про нього знали і прагнули стати його студентами найкращі випускники найкращих шкіл нашої України.

 

Валерія РОЗДАБАРОВА,

Анна МУРАШКО,

студентський Медіа-центр Університету «Україна»


Підрозділ: ВІДКРИТИЙ МІЖНАРОДНИЙ УНІВЕРСИТЕТ РОЗВИТКУ ЛЮДИНИ «УКРАЇНА»

до списку новин