Відкритий міжнародний університет розвитку людини «УКРАЇНА»
Вступ до університету
Перемикач режиму перегляду сайту
Збільшений розмір шрифту Великий розмір шрифту Нормальний розмір шрифту
Чорно-білий В сірих відтінках Синьо-голубий
Нормальний режим
+ 380-44-409-27-62
+ 380-44-424-70-08
м. Київ, вул. Львівська, 23, корп. 1, каб. 104 Google map
pkuu@vmurol.com.ua
пн-пт 9.00-19.00 сб-нд 9.00-15.00

Платформа дистанційного навчання Moodle

    Навчання відбувається із використанням платформи дистанційного навчання Moodle (модульне об'єктно-орієнтоване динамічне навчальне середовище), де розміщено понад 1500 дистанційних курсів. Типовий дистанційний курс містить: методичні рекомендації щодо вивчення курсу, теоретичний матеріал, практикум для відпрацювання умінь і навичок застосування теоретичних знань, довідковий матеріал, необхідні посилання, ключові слова, тезаурус або глосарій, систему діагностики та контролю знань.

    Платформа дистанційного навчання Moodle відповідає особливій філософії навчання, яку коротко називають "педагогікою соціального конструкціонізму" (social constructionist pedagogy). Суть її полягає у тому, що викладач перестає бути просто "джерелом знань" і перетворюється на режисера навчального процесу, орієнтуючись на індивідуальні потреби особистості, одночасно з цим направляючи дискусії і діяльність студентів на досягнення загальних навчальних цілей.

    Працювати у віртуальному навчальному середовищі Moodle легко і просто, оскільки при проектуванні Moodle особлива увага приділялася таким принципам:

    • ­просування педагогіки соціального конструкціонізму (співпраця, активне навчання, критична рефлексія і т.д.);
    • ­підтримка різних підходів до навчання: дистанційне, змішане, очне;
    • ­простий, інтуїтивно зрозумілий, ефективний, крос-платформенний інтерфейс у вікні браузера;
    • ­сумісність із більшістю баз даних, які широко використовуються;
    • ­список курсів містить описи та інструкції, зрозумілі для користувачів будь-якого рівня обізнаності з комп’ютерними технологіями;
    • ­курси структуруються за категоріями, що є зручним для пошуку;
    • ­один сайт може містити тисячі курсів;
    • серйозна увага приділяється питанням безпеки та захисту інформації.




    Події
    Переваги та проблеми дистанційної освіти
    Дистанційне навчання
    Нині надзвичайно популярним у світі та Україні стає дистанційне навчання. Чи може така форма навчання сформувати повноцінного фахівця? Чи всі спеціальності можна опанувати дистанційно? Чи мають українські ВНЗ достатній потенціал для забезпечення дистанційного навчання? Про ці та інші проблеми говоримо зі студенткою дистанційної форми навчання Андріаною Годван та директором Інституту відкритої освіти Університету «Україна» Оленою Майбородою.
    Автор: Ніна Головченко
    Підрозділ: ВІДКРИТИЙ МІЖНАРОДНИЙ УНІВЕРСИТЕТ РОЗВИТКУ ЛЮДИНИ «УКРАЇНА»