Відкритий міжнародний університет розвитку людини «УКРАЇНА»
Вступ до університету
Перемикач режиму перегляду сайту
Збільшений розмір шрифту Великий розмір шрифту Нормальний розмір шрифту
Чорно-білий В сірих відтінках Синьо-голубий
Нормальний режим
+ 380-44-409-27-62
+ 380-44-424-70-08
м. Київ, вул. Львівська, 23, корп. 1, каб. 104 Google map
pkuu@vmurol.com.ua
пн-пт 9.00-19.00 сб-нд 9.00-15.00

Професія "АДМІНІСТРАТОР"

    Кваліфікація:                                          Адміністратор

    Освітньо - кваліфікаційний рівень:       кваліфікований робітник

    Освіта на базі:                                         повної загальної середньої освіти

                                                                     (по закінченні навчання).

                                                                     Без вимог до стажу роботи.

    Термін підготовки:                                  770 годин

    Форма навчання:                                    вечірня

    Виробнича практика:                              до 14 годин (2 дні на тиждень)

    Специфічні вимоги:                                Вік: по закінченні терміну навчання –

                                                                     не менше 18 років.

     

    Дисципліни спеціальності:

    № з/п

    Назва дисципліни

    К-ть годин

    Питома вага, %

    Кафедра

    1

    Виробниче навчання

    180

    23.4%

    Менеджменту

    2

    Виробнича практика

    168

    21.8%

    Менеджменту

    3

    Планування, організація і технологія управління персоналом підприємства

    68

    8.8%

    Менеджменту

    4

    Документаційне забезпечення управління

    58

    7.5%

    Документознавства та інформаційної діяльності

    5

    Основи рекламного маркетингу і дизайну

    45

    5.8%

    Маркетингу

    6

    Українське ділове мовлення і редагування службових документів

    45

    5.8%

    Української мови та літератури

    7

    Організація обслуговування відвідувачів

    34

    4.4%

    Менеджменту

    8

    Основи професійної етики й естетики

    34

    4.4%

    Суспільно-політичних наук, глобалістики та соціальних комунікацій

    9

    Основи трудового законодавства

    34

    4.4%

    Цивільного, господарського і кримінального права

    10

    Охорона праці

    30

    3.9%

    Соціальної безпеки

    11

    Психологія роботи з людьми

    25

    3.2%

    Психології

    12

    Інформаційні технології

    17

    2.2%

    Природничих наук та інформатики

    13

    Основи галузевої економіки і підприємництва

    17

    2.2%

    Менеджменту

    14

    Правила дорожнього руху

    8

    1.0%

    Автомобілів та автомобільного господарства

    15

    Державна кваліфікаційна атестація

    7

    0.9%

    Менеджменту

     

    Всього

    770

    100%

     

     

    Повинен знати:

    Постанови, розпорядження, накази, інструкції та інші нормативні документи і керівні матеріали, які стосуються організації підприємства; організацію і зміст роботи керівника; організаційну структуру управління підприємства; права і обов'язки працівників, режим їх роботи; правила та методи організації процесу обслуговування відвідувачів; правила користування технічним засобами оброблення документів, усної та писемної документаційної інформації, основи комп'ютерних інформаційних технологій; технологічні процеси оброблення інформації; стандарти систем організаційно-розпорядчої документації; ділову мову асортимент послуг, що реалізуються; основи маркетингу; принцип планування і оформлення приміщень, вітрин, організація реклами; основи естетики, етики, психології і обслуговування відвідувачів, основи галузевої економіки, економічні досягнення для успішного виконання знань і обов'язків, організації праці і управління; основи трудового законодавства; правила внутрішнього трудового розпорядку.

     

    Повинен уміти:

    1. Забезпечувати роботу з ефективного і культурного обслуговування відвідувачів. Створювати для них комфортні умови.

    2. Здійснювати контроль за збереженням матеріальних цінностей.

    3. Консультувати відвідувачів з питань наявних послуг.

    4. Вживати заходів щодо запобігання і ліквідації конфліктних ситуацій.

    5. Розглядати претензії, пов'язані з незадовільним обслуговуванням відвідувачів, і вживати відповідних організаційно-технічних заходів.

    6. Здійснювати контроль за раціональним оформленням приміщень, стежити за оновленням і станом реклами у приміщеннях і на будівлі.

    7. Забезпечувати чистоту і порядок у приміщеннях і на прилеглих до них територіях.

    8. Контролювати додержання робітниками підприємства, установи, організації трудової і виробничої дисципліни, правил і норм охорони праці, вимог виробничої санітарії і гігієни, протипожежного захисту.

    9. Інформувати керівництво підприємства, про наявні недоліки в організації обслуговування відвідувачів, вживати заходів щодо їх ліквідації, здійснювати контроль за виконанням працівниками вказівок керівництва підприємства.

     

    Загальнопрофесійні вимоги:

         - раціонально й ефективно організовувати працю на робочому місці;

         - дотримуватись норм технологічного процесу;

         - не допускати браку в роботі;

         - знати і виконувати вимоги нормативних актів про охорону праці і навколишнього середовища, додержуватися норм, методів і прийомів безпечного ведення робіт;

         - використовувати в разі необхідності засоби попередження й усунення природних і непередбачених негативних явищ (пожежі, аварії, повені тощо);

         - знати інформаційні технології.

     

    Сфера професійного використання випускника:

         - роботи, які є загальними для всіх видів економічної діяльності;

         - організація сфери обслуговування відвідувачів;

         - організація і контроль за раціональним використанням приміщень;

         - організація і контроль за дотриманням робітниками трудової і виробничої дисципліни;

         - роботи, характерні для офіс-менеджерської діяльності.