Перемикач режиму перегляду сайту
Збільшений розмір шрифту Великий розмір шрифту Нормальний розмір шрифту
Чорно-білий В сірих відтінках Синьо-голубий
Нормальний режим
+ 380-67-406-53-92 тимчасово
+ 380-97-739-54-85 тимчасово
+ 380-44-409-27-62
+ 380-44-424-70-08
м. Київ, вул. Львівська, 23, корп. 1, каб. 104 Google map
univ.ukraine@gmail.com
пн-пт 9.00-19.00 сб-нд 9.00-15.00

Ведучий радіо- та телепрограм

    Інститут філології та масових комунікацій розпочинає новий проект із підвищення кваліфікації фахівців новітніх медіа... Талан-студіо Університету «Україна» запрошує до співпраці молодих, креативних і творчих людей!!!

    Автори медійного курсу: Ганна Левченко (відома українська акторка, шоумен);

                                                Юлія Нестеренко;

                                               Валентина Дроботенко;

                                                Анна Данько-Слепцова;

                                               Наталія Барна.

    Ми запрошуємо на 9-ти або 6-ти місячний інтенсив курсового навчання (тренінги, майстер-класи від відомих фахівців галузі, практикум у професійній аудіовідеостудії університету та на відомих теле- і радіоканалах країни).

    Підтримка проекту: канал 112, НОВИЙ, «1+1», ТРК «Київ», українська продакшн-компанія«Star Media», радіо «Промінь», «Культура»...

    Формуються групи по 12 осіб, навчання включає 576 годин за весь термін курсу: 64 год. на місяць, 8.12 годин на тиждень.

    Початок занять – 10 вересня 2018 року.

    Вартість навчання – 3200 грн. на місяць.

    Телефони для довідок: (067) 224-23-99, (044) 422-50-19; (044) 409-24-16.

     

    Програма до курсу «Ведучий радіо- та телепрограм»

    Основи журналістcько-акторської майстерності в теле- та радіомовленні

    № з/п

    Тема тренінгу

    Кількість годин

     

    1

    Знайомство з роботою актора, радіо- та телеведучого

    2

     

    2

    Початкові заняття з комплексними вправами

    6

     

    3

    Екран внутрішнього зору. Дія в думці

    4

     

    4

    Сценічна увага

    6

     

    5

    Дотримання мовних норм теле- та радіоведучими (зокрема, акцентологічних, орфоепічних)

    16

     

    6

    Ортологія для ведучих

    16

     

    7

    Нереальні події. Артистична сміливість

    14

     

     

    М’язовий контроль

    8

     

    9

    Володіння темпоритмами у процесі мовлення

    8

     

    10

    Безпредметні дії

    8

     

    11

    Спілкування, взаємодія партнерів та їх залежність один від одного

    6

     

    12

    Міміка. Жест. Інтонація

    14

     

    13

    Тренінг із техніки мовлення та постановки голосу

    8

     

    14

    Психофізіологія роботи диктора

    4

     

    Техніка екранної мови: мистецтво аргументації

    15

    Оратор: риторичний ідеал. Класифікація красномовства

    4

     

    16

    Методика підготовки промови: інвенція, диспозиція та меморія

    4

     

    17

    Диспозиція промови. Акція: виголошення промови

    2

     

    18

    Культура та образність публічного мовлення

    2

     

    19

    Діалогічна та конфронтаційна риторика (еристика)

    2

     

    Робота телеведучого в кадрі

    20

    Екранна творчість ведучого програм інформаційного телемовлення

    4

     

    21

    Вербальні аспекти творчості ведучого програм інформаційного телемовлення

    14

     

    22

    Візуальні аспекти творчості ведучого програм інформаційного телемовлення. Імідж та грим у роботі на камеру

    14

     

    23

    Особливості роботи ведучого в телепрограмі інформаційного типу та шоу-програмі

    14

     

    24

    Особливості роботи ведучого в телепрограмі науково-пізнавального спрямування

    14

     

    25

    Специфіка сприйняття камери. Окочутливі реакції телеведучого

    16

     

    26

    Тематична характеристика інформації

    6

     

    27

    Робота репортера у кадрі

    8

     

    28

    Дебати в кадрі. Уроки імпровізації в псевдопрямому ефірі

    14

     

    29

    Оперативність, подієвість та аналітика в телевізійному ефірі

    8

     

    30

    Монотематичні та політематичні телевізійні програми

    4

     

    31

    Особливості екранної творчості ведучого в інформаційно-розважальному типі програм:

    1. Ранковий телеефір: інформуючи, розважаємо;

    2. Вечірній інфотаймент: специфіка підготовки ефіру;

    3. Ведучий-шоумен в інформаційно-розважальній телепрограмі;

    4. Музичні та гумористичні шоу

    16

     

    32

    Особливості роботи з телерекламою: окочутливі реакції та психологія сприйняття глядацької аудиторії

    12

     

    Диктор радіопрограм

    33

    Особливості бренд-войсу теле-, радіоканалу, циклу програм

    8

     

    34

    Особливості та практика озвучування

    14

     

    35

    Особливості та практика дикторської начитки

    12

     

    36

    Особливості та практика дубляжу

    12

     

    37

    Специфіка роботи радіоведучого з дітьми. Озвучування мультиплікаційних фільмів. Аніматорство

    12

     

    38

    Особливості підготовки, створення та поширення інформації на радіо

    4

     

    39

    Жанри інформаційного мовлення. Форми інформаційних повідомлень. Звукозаписи у випусках

    4

     

    40

    Ознайомлення зі специфікою обладнання радіоведучого FM-станції

    4

     

    41

    Dj-інг: створення та розвиток в Україні та світі

    4

     

    42

    Оформлення мікрофонної папки інформаційної програми. Підготовка до ведення інформаційної програми

    4

     

    43

    Аналіз програми щодо дотримання принципу збалансованості, неупередженості, об’єктивності

    4

     

    44

    Специфіка радіореклами: особливості звуковисотного подання голосу та психології сприйняття

    6

     

    45

    Тифлопереклад та тифлокоментар. Запис радіобуків, аудіопідручників

    4

     

    Підсумок курсу

    Шоу-звіт

    20, захист творчого проекту