Автоматизація та комп'ютерні інтегровані технології
СПЕЦІАЛЬНІСТЬ 151 "АВТОМАТИЗАЦІЯ ТА КОМП’ЮТЕРНІ ІНТЕГРОВАНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
ОС – Молодший спеціаліст
ГАЛУЗЬ ЗНАНЬ: 15 «АВТОМАТИЗАЦІЯ ТА ПРИЛАДОБУДУВАННЯ»
СПЕЦІАЛЬНІСТЬ: 151 «АВТОМАТИЗАЦІЯ ТА КОМП’ЮТЕРНІ ІНТЕГРОВАНІ ТЕХНОЛОГІЇ»
ФОРМА НАВЧАННЯ: ДЕННА, ЗАОЧНА
ВИПУСКОВИЙ ПІДРОЗДІЛ: ВАСИЛЬКІВСЬКИЙ КОЛЕДЖ
СТРОК НАВЧАННЯ: 2 РОКИ 10 МІСЯЦІВ
ОСВІТНЯ ПРОГРАМА
Опис освітньої програми
Ступінь вищої освіти |
молодший спеціаліст |
Галузь знань |
15 «Автоматизація та приладобудування» 15 «Automation and Devices Constructing» |
Спеціальність |
151 «Автоматизація та комп’ютерні інтегровані технології» 151 «Automation and Computer Integrated Technologies» |
Спеціалізація |
|
Кваліфікація |
3121 «Технік із системного адміністрування» 3121 «System Administration Technician» |
Тип диплома та обсяг програми |
одиничний; 180 кредитів; 2 р. 10 міс. |
Навчально-виховний підрозділ |
Васильківський коледж ВНЗ «Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна» |
Акредитуюча організація |
Акредитаційна комісія України |
Період акредитації |
2013-1017 рр. |
Рівень програми |
Початковий рівень вищої освіти, НРК - 5 |
Вимоги до рівня освіти осіб, які можуть розпочати навчання |
Повна загальна середня освіта |
А |
Мета освітньої програми - забезпечити підготовку молодшого спеціаліста – техніка із системного адміністрування - надання студентам інформації про результати випробовувань РТС і засобів автоматики та управління, за допомогою спеціаліста знаходити ефективні режими експлуатації. |
|
В |
Характеристика програми |
|
Предметна область |
Об’єкт вивчення: комп'ютеризовані інтегровані і робототехнічні системи. Цілі навчання: розуміння експлуатації системи управління та її діагностики, вміння розробляти нові високоефективні алгоритми діагностування РТС, засобів автоматики і управління. Теоретичний зміст предметної області: поняття «автоматика», «управління», «комп’ютерні технології», «програмні засоби до РТС», «робототехніка», «робототехнічна система (РТС)», «системи з числовим програмним управлінням (ЧПУ)». Методи, методики та технології: методи моделювання, методи проектування і управління, методики розробки апаратних і програмних засобів до РТС. |
|
Основний фокус програми та спеціалізації |
Економічна діяльність |
|
Орієнтація програми |
Приватно-державна |
|
Особливості та відмінності |
Програма включає 3 періоди практики у приватних і державних підпрємствах, де є автоматичні виробничі лінії, верстати з числовим програмним керуванням та робототехнічні комплекси. |
|
C |
Працевлаштування та продовження освіти |
|
Професійні права |
2143 Професіонали в галузі електротехніки 3115 Технік з автоматизації виробничих процесів 3115 Технік обчислювального (інформаційно-обчислювального) центру 3119 Технік зі стандартизації |
|
Продовження освіти (академічні права) |
- Навчання на програмі підготовки бакалавра. |
|
D |
Стиль та методика викладання |
|
Підходи до викладання та навчання |
Студентоцентроване навчання, проблемно-орієнтоване навчання, електронне навчання в системі Moodle, самонавчання, навчання на основі досліджень тощо. Викладання проводиться у вигляді: лекції, мультимедійні лекції, інтерактивні лекції, семінари, практичні заняття, лабораторні роботи, самостійне навчання, індивідуальні заняття тощо. |
|
Форми контролю |
Поточний контроль, модульний контроль. Семестровий контроль – іспити та заліки. Підсумковий контроль – комплексний іспит. |
|
Е |
Програмні компетентності |
|
Компетенції соціально-особистісні |
- розуміння та сприйняття етичних норм поведінки відносно інших людей і відносно природи (принципи біоетики); розуміння необхідності та дотримання норм здорового способу життя; здатність учитися; здатність до критики й самокритики; креативність, здатність до системного мислення; адаптивність і комунікабельність, наполегливість у досягненні мети; турбота про якість виконуваної роботи; екологічна грамотність. |
|
Загальнонаукові компетенції |
- базові уявлення про основи філософії, психології, педагогіки, що сприяють розвитку загальної культури й соціалізації особистості, схильності до етичних цінностей, знання вітчизняної історії, економіки і права, розуміння причинно-наслідкових зв'язків розвитку суспільства й уміння їх використовувати у професійній і соціальній діяльності; - базові знання фундаментальних розділів математики в обсязі, необхідному для володіння математичним апаратом відповідної галузі знань, здатність використовувати математичні методи в обраній професії; - базові знання в галузі інформатики й сучасних інформаційних технологій; навички використання програмних засобів і навички роботи в комп'ютерних мережах, уміння створювати бази даних і використовувати інтернет-ресурси; - базові знання фундаментальних наук в обсязі, необхідному для освоєння загальпрофесійних дисциплін; - базові знання в галузі, необхідні для освоєння загальпрофесійних дисциплін. |
|
Інструментальні компетенції |
здатність до письмової й усної комунікації рідною мовою; знання іншої мови(мов); навички роботи з комп'ютером; навички управління інформацією; дослідницькі навички. |
|
F |
Програмні результати навчання |
|
|
В результаті навчання студент набуває компетентностей: Знання і розуміння: - базові уявлення про основи філософії, психології, педагогіки, що сприяють розвитку загальної культури й соціалізації особистості, схильності до етичних цінностей; - знання вітчизняної історії, економіки і права, розуміння причинно-наслідкових зв'язків розвитку суспільства й уміння їх використовувати у професійній і соціальній діяльності; - базові знання фундаментальних розділів математики в обсязі, необхідному для володіння математичним апаратом відповідної галузі знань; - базові знання в галузі інформатики й сучасних інформаційних технологій; - базові знання фундаментальних наук в обсязі, необхідному для освоєння загальпрофесійних дисциплін; - базові знання в галузі, необхідні для освоєння загальпрофесійних дисциплін. Застосування знань і розумінь: - здатність використовувати математичні методи в обраній професії; - уміння створювати бази даних і використовувати інтернет-ресурси; - уміння виконувати технічні розрахунки, креслення; робити технічний опис і складати технічні вимоги до загального виду креслень, а також складальних одиниць і деталей, у тому числі за допомогою ПК; - уміння конструювати елементи робототехнічних систем; - уміння оформлювати технічні завдання з питань проектування оснащення робототехнічних систем; - уміння користуватись нормативними документами щодо реалізації правил безпеки та екологічних норм при експлуатації робототехнічних систем, засобів автоматики та управління. Формування вмінь: - вміння здійснювати організаційно-технічні заходи щодо підготовки та впровадження в дію робототехнічних систем; - вміння проводити контрольні випробовування апаратного та програмного забезпечення систем згідно нормативних документів щодо контрольних випробовувань робототехнічних систем і засобів автоматики та управління; - вміння діагностувати технічний стан робототехнічних систем, засобів автоматики і управління за допомогою контрольно-вимірювальної апаратури, тестових програм. |
ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНА ПРОГРАМА
№ | Навчальна дисципліна / практика | Кредитів ECTS | Академічних годин | Вид контролю |
І. ЦИКЛ ЗАГАЛЬНОЇ ПІДГОТОВКИ | ||||
1.1. Обов’язкові навчальні дисципліни | ||||
1.1.1. | Українознавство: | |||
Історія України | 2 | 60 | дз | |
Україна в контексті світового розвитку | 2 | 60 | дз | |
Історія української культури | 2 | 60 | дз | |
1.1.2. | Українська мова (за професійним спрямуванням) | 4 | 120 | і |
1.1.3. | Іноземна мова (за професійним спрямуванням) | 6 | 180 | і |
1.1.4. | Філософія | 3 | 90 | і |
1.1.5. | Фізичне виховання | 5 | 150 | з |
Всього за п.1.1. | 24 | 730 | ||
1.2. Дисципліни вільного вибору студентів | ||||
1.2.1. | Економічна теорія | 3 | 90 | з |
Соціологія | ||||
Логіка | ||||
Правознавство | ||||
Всього за п.1.2. | 90 | |||
1.3. Факультативні дисципліни (позакредитна) | ||||
1.3.1. | Інвалідність і суспільство | 2 | 60 | |
Всього за І циклом | 27 | 820 | ||
2. Цикл математичної, природничо-наукової (фундаментальної) підготовки | ||||
2.1.Обов'язкові навчальні дисципліни | ||||
2.1.1. | БЖД/Цивільний захист | 3 | 90 | з |
2.1.2. | Екологія та екологічна етика | 3 | 90 | з |
2.1.3. | Інформаційні технології | 6 | 180 | і |
2.1.4. | Основи наукових досліджень | 3 | 90 | з |
2.1.5. | Вища математика | 9 | 270 | і |
2.1.6. | Основи дискретної математики | 3 | 90 | і |
2.1.7. | Інженерна та комп'ютерна графіка | 4 | 120 | і |
2.1.8. | Теорія електричних та магнітних кіл | 4 | 120 | з |
2.1.9. | Фізика | 5 | 150 | і |
Всього за ІI циклом | 40 | 1100 | ||
3. Цикл професійної та практичної підготовки | ||||
3.1.Обов'язкові навчальні дисципліни | ||||
3.1.1. | Охорона праці | 3 | 90 | з |
3.1.2. | Електроніка і мікросхемотехніка. Комп'ютерна схемотехніка. | 6 | 180 | і |
3.1.3. | Метрологія і технічні вимірювання. Основи стандартизаціїї. | 4 | 120 | з |
3.1.4. | Алгоритмічні мови та програмування | 6 | 180 | і |
3.1.5. | Архітектура комп'ютера | 4 | 120 | і |
3.1.6. | Комп'ютерні мережі | 3 | 90 | з |
3.1.7. | Матеріали електронної техніки | 3 | 90 | і |
3.1.8. | Теорія автоматичного управліня | 3 | 90 | з |
3.1.9. | Програмне забезпечення та технічні засоби РТС | 6 | 180 | і,з |
3.1.10. | Системне програмне забезпечення і операційні системи | 3 | 90 | з |
3.1.11. | Технічна механіка | 3 | 90 | і |
3.1.12. | Мікропроцесорні системи | 3 | 90 | з |
3.1.13. | Економіка, планування і організація виробництва | 3 | 90 | з |
3.1.14. | Менеджмент | 2 | 60 | з |
Всього вибіркових дисциплін п.3.1 | 52 | 1560 | ||
3.2. Дисципліни вільного вибору студентів | ||||
3.2.1. | Інформатика | 3 | 90 | і |
Інформатика і комп'ютерна техніка | ||||
3.2.2. | Теорія ймовірності і математична статистика | 4 | 120 | і |
Економетрика | ||||
3.2.3. | Системи управління базами даних | 4 | 120 | і |
Алгоритми та структури даних | ||||
3.2.4. | Інформаційна система Інтернет | 3 | 90 | з |
Основи Web-технологій | ||||
3.2.5. | Об'єктно-орієнтоване програмування | 3 | 90 | з |
Електронні таблиці | ||||
Всього за циклом п.3.2. | 17 | 390 | ||
Всього за циклом п.3. | 69 | 1950 | ||
Практична підготовка | ||||
Ознайомча практика | 6 | 180 | ||
Навчальна практика | 6 | 180 | ||
Технологічна практика | 6 | 180 | ||
Дипломне проектування | 5 | 150 | ||
Всього практичної підготовки | 23 | 690 | ||
Випускова (підсумкова) атестація | 2 | 60 | ||
Всього дисциплін вільного вибору студентів | 25 | 750 | ||
ЗАГАЛЬНА КІЛЬКІСТЬ ГОДИН | ||||
РАЗОМ: | 161 | 4620 |