Облік і оподаткування
СПЕЦІАЛЬНІСТЬ 071 «ОБЛІК І ОПОДАТКУВАННЯ»
ОКР – молодший спеціаліст
ОКР – молодший бакалавр
ГАЛУЗЬ ЗНАНЬ: 07 УПРАВЛІННЯ ТА АДМІНІСТРУВАННЯ
СПЕЦІАЛЬНІСТЬ: 071 ОБЛІК І ОПОДАТКУВАННЯ
ФОРМА НАВЧАННЯ: ДЕННА, ЗАОЧНА
ВИПУСКОВИЙ ПІДРОЗДІЛ: Коледж «Освіта»
СТРОК НАВЧАННЯ: 1 рік 10 місяців
ОСВІТНЯ ПРОГРАМА
Ступінь вищої освіти |
Молодший спеціаліст |
Галузь знань |
07 "Управління та адміністрування" |
|
|
Спеціальність |
071 "Облік і оподаткування" |
|
|
Спеціалізація |
|
Кваліфікація |
Молодший спеціаліст у сфері бухгалтерського обліку |
Тип диплома та обсяг програми |
одиничний; 120 кредитів; 1 р. 10 міс. |
Навчально-виховний підрозділ |
Кафедра обліку і загальноекономічних дисциплін |
Акредитуюча організація |
Акредитаційна комісія України |
Період акредитації |
2013-2018 |
Рівень програми |
Молодший спеціаліст |
Вимоги до рівня освіти осіб, які можуть розпочати навчання |
Наявність документа про отримання повної загальної середньої освіти |
А |
Мета освітньої програми:
|
|
В |
Характеристика програми |
|
Предметна область |
Студенти оволодівають навичками дослідження закономірностей розвитку і управління бізнес-процесами, основами мікроекономічного аналізу поведінки суб’єктів ринку, універсальним інструментарієм прийняття раціональних господарських рішень; вмінням здійснювати внутрішній контроль і вести бухгалтерський облік; розробляти напрями оптимізації і мінімізації податкового потенціалу підприємств усіх форм власності, вивчають та аналізують стандартні та нетипові схеми розв’язання ситуацій. |
|
Основний фокус програми та спеціалізації |
Загальний |
|
Орієнтація програми |
Фахівець з бухгалтерського обліку може працювати на підприємствах різних форм власності (ПАТ, ПрАТ) в акціонерних товариствах, спільних підприємствах, концернах, страхових компаніях, банках, підприємствах торгівлі, у контрольно-ревізійних службах. Молодший спеціаліст з бухгалтерського обліку може займати первинні посади бухгалтера, касира-експерта, рахівника, ревізора, інспектора з інвентаризації, інспектора-ревізора. |
|
Особливості та відмінності |
Спектр практик навчальної підготовки є достатньо широким і включає: ознайомчу та навчальну практику. |
|
C |
Працевлаштування та продовження освіти |
|
Професійні права |
Фахівець здатний виконувати такі професійні роботи: - в галузі обліку і оподаткування; - в галузі бухгалтерського обліку та статистики; - технічні роботи в галузі управління. |
|
Продовження освіти (академічні права) |
Продовження освіти на першому (бакалаврському) рівні вищої освіти. |
|
D |
Стиль та методика викладання |
|
Підходи до викладання та навчання |
Викладання проводиться у вигляді: лекцій, мультимедійних практичних занять, інтерактивних практичних занять, самостійного навчання та індивідуального консультування викладача. Навчання може здійснюватися за денною, заочною, дистанційною формами, а також електронне навчання в системі Moodle та навчання за індивідуальним графіком. |
|
Форми контролю |
Усні та письмові екзамени, заліки, захист курсових робіт, захист звітів з практик, комплексний екзамен. |
|
Е |
Програмні компетентності |
|
Загальні компетентності |
– уміння враховувати вплив факторів зовнішнього середовища організації прямої та непрямої дії на результативність виробничо-господарської діяльності підприємства (установи, організації); – володіння різноманітними практичними навичками щодо комп'ютерного збору та обробки первинної інформації; – уміння професійно працювати з сучасними комп'ютерними технологіями; – здатність застосовувати знання на практиці; – здатність до самонавчання та продовження професійного розвитку; – навички спілкування, включаючи усну та письмову комунікацію українською мовою та принаймні однією із поширених європейських мов; – навички взаємодії із іншими людьми, уміння роботи в групах, управління конфліктами та стресами; – уміння організації власної діяльності та ефективного управління часом. |
|
Професійні компетентності |
– здатність використовувати професійно-профільовані знання і практичні навички в управлінні фінансово-господарською діяльністю підприємств; – уміння застосовувати теоретичні засади побудови бухгалтерського обліку, порядку бухгалтерського відображення господарських операцій та процесів; – уміння застосовувати у господарській практиці підприємства основні методичні прийоми і способи ведення бухгалтерського обліку; – уміння складати бухгалтерську (фінансову) та статистичну звітність, звітність до органів соціального страхування; – уміння використовувати закордонний досвід з метою вдосконалення обліково-аналітичного механізму в Україні |
|
F |
Програмні результати навчання |
|
|
– вести бухгалтерський облік і складати бухгалтерську та статистичну звітність на підприємствах, установах та організаціях різних видів підприємницької діяльності та форм власності; – застосовувати прийоми мікроекономічних досліджень для аналізу ефективності функціонування мікроекономічних систем; – розробляти методи оптимізації поведінки економічних суб’єктів у ринкових умовах; – самостійно виконувати техніко-економічні розрахунки, пов’язані з обґрунтуванням раціональної поведінки мікросистеми; – за результатами аналізу законодавчих та нормативних актів України, використовуючи макроекономічні моделі, за допомогою зіставлення та порівняння приймати професійні рішення, адекватні державній економічній політиці; – на основі аналізу наявних економічних та природних ресурсів, застосовуючи моделі альтернативних витрат, за допомогою зіставлення та порівняння визначати альтернативні варіанти використання економічних ресурсів; – інтерпретувати та аналізувати економічну інформацію для обґрунтування, розробки та прийняття управлінських рішень; – проводити системний економічний аналіз виробничої і комерційної діяльності, оцінювати фінансовий стан підприємств, установ та організацій; – застосовувати сучасні інформаційні системи і технології у сфері бухгалтерського обліку, здійснювати постановку задач із обліку й контролю в умовах інформаційних технологій обробки облікової інформації. |
ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНА ПРОГРАМА
24
№ | Навчальна дисципліна / практика | Кредитів ECTS | Академічних годин | Вид контролю | |
НАВЧАЛЬНІ ДИСЦИПЛІНИ | |||||
1. Цикл гуманітарної та соціально-економічної підготовки | 1.1. Обов’язкові навчальні дисципліни | ||||
1.1.1. | Українознавство: | 6 | 180 | ||
Історія України | 2 | 60 | дз | ||
Україна в контексті світового розвитку | 2 | 60 | дз | ||
Історія української культури | 2 | 60 | дз | ||
1.1.2. | Українська мова (за професійним спрямуванням) | 4 | 120 | і | |
1.1.3. | Іноземна мова (за професійним спрямуванням) | 6 | 180 | і | |
1.1.4. | Менеджмент | 3 | 90 | і | |
1.1.5. | Фізичне виховання | 5 | 150 | з | |
Всього обов’язкових дисциплін за п. 1.1. | 24 | 720 | |||
1.2. Дисципліни вільного вибору студентів | |||||
1.2.1. | Економічна теорія | 3 | 90 | з | |
Соціологія | |||||
Логіка | |||||
1.2.2. | Правознавство | 3 | 90 | з | |
Соціологія | |||||
Менеджмент | |||||
1.2.3. | Психологія | 3 | 90 | з | |
Соціологія | |||||
Логіка | |||||
1.2.4. | Політологія | 3 | 90 | з | |
Соціологія | |||||
Менеджмент | |||||
Всього вибіркових дисциплін п. 1.2. | 12 | 360 | |||
1.3. Факультативні дисципліни (позакредитна) | |||||
1.3.1. | Інвалідність і суспільство | 1 | 30 | ||
Всього за циклом п.1. | 36 | 1080 | |||
2. Цикл математичної, природничо-наукової (фундаментальної) підготовки | 2.1. Обов’язкові навчальні дисципліни | ||||
2.1.1. | БЖД / Цивільний захист | 3 | 90 | з | |
2.1.2. | Екологія та екологічна етика | 3 | 90 | з | |
2.1.3. | Інформаційні технології | 4 | 120 | з,і | |
2.1.4. | Основи наукових досліджень | 3 | 90 | з | |
2.1.5. | Вища математика | 4 | 120 | і | |
2.1.6. | Економіко-математичні методи та моделі: оптимізаційні методи і моделі | 3 | 90 | з | |
2.1.7. | Макроекономіка | 3 | 90 | і | |
2.1.8. | Мікроекономіка | 3 | 90 | і | |
2.1.9. | Політична економія | 4 | 120 | і | |
2.1.10. | Теорія ймовірності та математична статистика | 3 | 90 | з,і | |
2.1.11. | Економічний аналіз | 3 | 90 | і | |
Всього за циклом п.2. | 36 | 780 | |||
3. Цикл професійної та практичної підготовки | 3.1. Обов’язкові навчальні дисципліни | ||||
3.1.1. | Бухгалтерський облік (загальна теорія) | 6 | 180 | з,і | |
3.1.2. | Інформаційні технології в бухгалтерському обліку | 3 | 90 | і | |
3.1.3. | Економіка підприємства | 3 | 90 | і | |
3.1.4. | Статистика | 3 | 90 | і | |
3.1.5. | Фінанси | 3 | 90 | і | |
3.1.6. | Гроші і кредит | 3 | 90 | і | |
3.1.7. | Економіка праці та соціально-трудові відносини | 3 | 90 | з | |
3.1.8. | Маркетинг | 3 | 90 | і | |
Всього обов’язкових дисциплін п. 3.1. | 27 | 810 | |||
3.2. Дисципліни вільного вибору студентів | |||||
3.2.1. | Облікова політика підприємства | 3 | 90 | з | |
Вступ до спеціальності | |||||
3.2.2. | Історія розвитку бухгалтерського обліку | 3 | 90 | з | |
Страхування | |||||
3.2.3. | Податкова система | 3 | 90 | з | |
Бюджетна система | |||||
3.2.4. | Регіональна економіка | 3 | 90 | з | |
Ціноутворення | |||||
Всього вибіркових дисциплін п. 3.2. | 12 | 360 | |||
Всього за циклом п.3 | 39 | 1170 | |||
ПРАКТИЧНА ПІДГОТОВКА | |||||
Ознайомча практика | 3 | 90 | дз | ||
Навчальна практика | 4 | 120 | дз | ||
Всього практичної підготовки | 7 | 210 | |||
ЗАГАЛЬНА КІЛЬКІСТЬ ГОДИН | |||||
Випускова (підсумкова) атестація | 2 | 60 | |||
Всього дисциплін вільного вибору студентів | 720 | ||||
РАЗОМ: | 120 | 3600 |