Відкритий міжнародний університет розвитку людини «УКРАЇНА»
Перемикач режиму перегляду сайту
Збільшений розмір шрифту Великий розмір шрифту Нормальний розмір шрифту
Чорно-білий В сірих відтінках Синьо-голубий
Нормальний режим
+38-067-406-53-92
Приймальна комісія
відділ оргроботи
+38-067-503-64-52
+38-067-328-28-22
Viber відділу обліку
+38-067-500-68-36
Київ, вул. Львівська, 23 office@uu.ua

Дисципліна: Міжнародні проекти у соціальній роботі

Обсяг кредитів: 5 (150)

 

Форма підсумкового контролю: іспит

 

         Метою навчальної дисципліни «Міжнародні проєкти у соціальній роботі» є на набуття студентами теоретичних знань з менеджменту соціальної роботи і вміти використовувати їх у менеджменті соціальних програм та міжнародних проєктів, а також із особливостями їх використання в соціальній роботі.

Завдання навчальної дисципліни: с використовувати базові знання з міжнародної діяльності й уміння критичного мислення, аналізу та синтезу в професійних цілях застосовувати набуті знання для реалізації проєктів, постановки та вирішення завдань за різних практичних ситуацій в проєктній діяльності; визначати, аналізувати проблеми та розробляти заходи щодо їх вирішення оцінювати за різними параметрами процеси, що відбуваються в соціальних і державних структурах, та робити відповідні висновки для прийняття управлінських рішень та укладати проєкти нових ініціатив.

 

У результаті вивчення даного курсу студент повинен знати:

знати:

  • категоріально-понятійний апарат дисципліни;
  • соціальний розвиток; особливості інновацій у сфері соціальних послуг;
  • цикл планування, оцінювання ефективності виконання запланованого;
  • визначення потреб, вимоги до написання проєкту нової соціальної ініціативи;
  • особливості стратегічного та оперативного планування у сфері соціальних послуг.

вміти:

  • визначати і аналізувати проблеми у сфері соціальних послуг;
  • визначати потреби та ресурси, здійснювати стратегічне та оперативне планування нової ініціативи;
  • розробляти план моніторингу впровадження нової ініціативи, укладати проєкти нових ініціатив.

 

Прослуховування курсу забезпечить формування у студентів системи компетентностей, які є критеріями оцінки якості отриманих знань.

 

Програмні компетентності відповідні дисципліні

 

Загальні компетентності:

  1. Здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні.
  2. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
  3. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
  4. Здатність планувати та управляти часом.
  5. Знання та розуміння предметної області і професійної діяльності.
  6. Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій.
  7. Здатність вчитися й оволодівати сучасними знаннями.
  8. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.
  9. Вміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми.
  10. Здатність приймати обґрунтовані рішення.
  11. Здатність мотивувати людей та рухатися до спільної мети
  12. Здатність діяти соціально відповідально та свідомо.

Професійні компетентності:

  1. Здатність прогнозувати перебіг різних соціальних процесів.
  2. Здатність до аналізу соціально-психологічних явищ, процесів становлення, розвитку та соціалізації особистості, розвитку соціальної групи і громади.
  3. Знання і розуміння організації та функціонування системи соціального захисту і соціальних служб.
  4. Здатність оцінювати соціальні проблеми, потреби, особливості та ресурси клієнтів
  5. Здатність розробляти шляхи подолання соціальних проблем і знаходити ефективні методи їх вирішення
  6. Здатність до надання допомоги та підтримки клієнтам із урахуванням їх індивідуальних потреб, вікових відмінностей, гендерних, етнічних та інших особливостей
  7. Здатність ініціювати соціальні зміни, спрямовані на піднесення соціального добробуту
  8. Здатність взаємодіяти із клієнтами, представниками різних професійних груп та громад
  9. Здатність дотримуватися етичних принципів та стандартів соціальної роботи.
  10. Здатність виявляти і залучати ресурси організацій-партнерів із соціальної роботи для виконання завдань професійної діяльності
  11. Здатність до генерування нових ідей та креативності у професійній сфері
  12. Здатність до сприяння підвищенню добробуту і соціального захисту осіб, здійснення соціальної допомоги та надання підтримки тим, хто перебуває у складних життєвих обставинах.
  13. Здатність здійснювати соціальну підтримку клієнтів в умовах інклюзивного соціального й освітнього середовища.
  14. Здатність до професійного співробітництва в умовах інклюзивного соціального й освітнього середовища.
  15. Здатність до моделювання соціального капіталу для людей з інвалідністю і людей похилого віку.

 

Програмні результати навчання

  1. Здійснювати пошук, аналіз і синтез інформації з різних джерел для розв’язування професійних завдань і встановлювати причинно-наслідкові зв’язки між соціальними подіями та явищами.
  2. Формулювати власні обґрунтовані судження на основі аналізу соціальної проблеми.
  3. Теоретично аргументувати шляхи подолання проблем та складних життєвих обставин, обирати ефективні методи їх вирішення, передбачати наслідки.
  4. Розробляти перспективні та поточні плани, програми проведення заходів, оперативно приймати ефективні рішення у складних ситуаціях.
  5. Аналізувати соціально-психологічні процеси в малих та великих групах
  6. Визначати зміст співпраці з організаціями-партнерами з соціальної роботи для виконання завдань професійної діяльності.
  7. Використовувати методи соціальної діагностики у процесі оцінювання проблем, потреб, специфічних особливостей та ресурсів клієнтів.
  8. Самостійно визначати ті обставини, у з’ясуванні яких потрібна соціальна допомога.
  9. Встановлювати та підтримувати взаємини із клієнтами на підґрунті взаємної довіри та відповідно до етичних принципів і стандартів соціальної роботи, надавати їм психологічну підтримку й наснажувати клієнтів.
  10. Виявляти сильні сторони та залучати особистісні ресурси клієнтів, ресурси соціальної групи і громади для розв’язання їхніх проблем, виходу зі складних життєвих обставин.
  11. Демонструвати толерантну поведінку, виявляти повагу до культурних, релігійних, етнічних відмінностей, розрізняти вплив стереотипів та упереджень.
  12. Демонструвати уміння креативно вирішувати проблеми та приймати інноваційні рішення, мислити та застосовувати творчі здібності до формування принципово нових ідей.

 

Тематичний план

«Міжнародні проєкти у соціальній роботі»

 

Змістовий модуль 1. Сучасні уявлення про міжнародну соціальну роботу.

Тема 1. Міжнародна соціальна робота як феномен. Напрями міжнародної соціальної роботи

Тема 2. Робота з міжнародними організаціями і співпраця між країнами у сфері соціальної роботи.

Тема 3. Поняття «соціальний розвиток». Інноваційні зміни в галузі соціальних послуг.

Тема 4. Планування та розроблення інноваційного проєкту / програми. Моделі планування.

Тема 5.  Стратегічне та оперативне планування.

Тема 6.Управління впровадженням нової ініціативи.