Відкритий міжнародний університет розвитку людини «УКРАЇНА»
Перемикач режиму перегляду сайту
Збільшений розмір шрифту Великий розмір шрифту Нормальний розмір шрифту
Чорно-білий В сірих відтінках Синьо-голубий
Нормальний режим
+38-067-406-53-92
Приймальна комісія
відділ оргроботи
+38-067-503-64-52
+38-067-328-28-22
Viber відділу обліку
+38-067-500-68-36
Київ, вул. Львівська, 23 office@uu.ua

Дисципліна: Корпоративна культура

Кількість годин (кредитів ЄКТС): 90 (3)

 

Мета дисципліни: формування системи знань щодо сутності корпоративної культури, концепцій корпоративної культури, уявлень про структуру та функції корпоративної культури, корпоративні кодекси, корпоративний імідж, отримання вмінь самостійно застосовувати набуті знання в безпосередній практичній діяльності.

 

Курс покликаний формувати у майбутніх фахівців засади гуманістичного світогляду, моделювати їх поведінку в соціокультурному просторі. Корпоративна культура тісно пов’язана з діловою етикою, оскільки виконує функцію регулятора поведінки людини через систему цінностей, норм, правил, що встановлюються в межах окремої організації. Корпоративну культуру можна розглядати як своєрідну ідеологію управління, націлену на підвищення ділової активності співробітників.

 

Завдання дисципліни:

- розглянути «Корпоративну культуру» як навчальну дисципліну, закономірності її виникнення та розвитку в комплексі гуманітарного знання;

- визначити сутність, місце та функції корпоративної культури;

- окреслити особливості формування корпоративної культури;

- сформувати уявлення про структуру корпоративної культури;

- розглянути типологію корпоративної культури;

- проаналізувати вплив національної культури на корпоративну культуру;

- сформувати уявлення про корпоративну етику як елемент корпоративної культури;

- визначити структуру та функції корпоративних кодексів;

- сприяти розвитку корпоративної ідентичності;

- виховати толерантне ставлення до колег і партнерів;

- сформувати уявлення про корпоративну культуру Університету «Україна»;

- розвинути навички застосовувати набуті знання в безпосередній практичній діяльності.

 

Згідно з вимогами освітньо-професійної програми у результаті вивчення дисципліни студент повинен

знати:

- теоретичні основи корпоративної культури;

- роль корпоративної культури в управлінні організацією;

- особливості формування корпоративної культури;

- корпоративні норми як різновид норм духовної культури;

- положення корпоративного кодексу;

- правила ділового етикету;

- моделі поведінки при формуванні корпоративного іміджу;

- специфіку корпоративної культури Університету «Україна»;

- цінності, традиції, символи університету, інституту, кафедри.

 

вміти:

- аналізувати різні концепції щодо сутності корпоративної культури;

- аналізувати корпоративні норми як різновид норм духовної культури;

- сприймати корпоративну культуру як прикладну культурологію;

- оцінювати корпоративну культуру окремих організацій;

- дотримуватись норм корпоративної культури в фаховій діяльності;

- застосовувати основні правила сучасного ділового етикету;

- формувати позитивний корпоративний імідж;

- застосовувати набуті знання у сфері професійної діяльності й особистого самовдосконалення.

 

Вивчення дисципліни забезпечує формування компетентностей:

1. Здатність до письмової та усної комунікації державною та іноземною мовами.

2. Навички використання інформаційних і комунікативних технологій.

3. Здатність до пошуку, опрацювання та аналізу інформації з різних джерел.

4. Здатність приймати обґрунтовані рішення.

5. Здатність працювати в команді.

 

Зміст дисципліни (тематика):

Змістовий модуль 1. Теоретичні основи корпоративної культури

Тема 1. Феномен корпоративної культури. Актуальність вивчення корпоративної культури.

Тема 2. Типологія корпоративної культури.

Тема 3. Вплив національної культури на корпоративну культуру. Українська ментальність і формування корпоративної культури.

Тема 4. Формування корпоративної культури.

Тема 5. Корпоративна етика.

Змістовий модуль 2. Зовнішні прояви корпоративної культури

Тема 6. Зовнішні атрибути корпоративної культури.

Тема 7. Діловий етикет – складова корпоративної культури.

Тема 8. Імідж ділової людини.

 

Види робіт: лекції, семінарські заняття, самостійна робота, контрольні роботи.