Відкритий міжнародний університет розвитку людини «УКРАЇНА»
Перемикач режиму перегляду сайту
Збільшений розмір шрифту Великий розмір шрифту Нормальний розмір шрифту
Чорно-білий В сірих відтінках Синьо-голубий
Нормальний режим
+38-067-406-53-92
Приймальна комісія
відділ оргроботи
+38-067-503-64-52
+38-067-328-28-22
Viber відділу обліку
+38-067-500-68-36
Київ, вул. Львівська, 23 office@uu.ua

Дисципліна: Економіка, планування та організація діяльності підприємства

Кількість годин (кредитів ЕКТС): 120 (4)

 

Мета: надання студентам теоретичних та практичних навичок оцінки економічних процесів інформаційної діяльності, планування та організації діяльності підприємств і застосування сучасних інформаційних систем й технологій на різних організаційних рівнях управління.

 

Результати навчання за навчальною дисципліною

знати:

- форми, функції та економічні компоненти інформаційної діяльності та планування й організації діяльності підприємств на різних організаційних рівнях;

- принципи функціонування інформаційної економіки, планування та організації діяльності підприємств;

- апаратні комп’ютерні та програмні засоби;

- роль сучасних інтернет-технологій та корпоративних інформаційних систем в управлінській діяльності, плануванні та організації діяльності підприємств.

 

вміти:

-  проводити оцінку та застосовувати інформаційні системи та технології для ефективної діяльності;

-  професійно використовувати апаратні та програмні засоби опрацювання, накопичення та передачі інформації;

-  організовувати презентації результатів самостійної роботи та досліджень економічних процесів, планування та організації діяльності підприємств.

 

Зміст дисципліни (тематика):

  1. Принципи функціонування інформаційної економіки, планування та організації діяльності підприємств.
  2. Форми, функції та економічні компоненти інформаційної діяльності та планування й організації діяльності підприємств на різних організаційних рівнях.
  3. Типи ринків та мотивації споживачів.
  4. Комплекс маркетингу.
  5. Стратегії фірм та методи визначення цільового ринку, принципи сегментування; розробка та етапи життєвого циклу товарів.
  6. Організація процесів комунікації в системі управління.

 

Види робіт: лекції, практичні заняття, самостійна робота, індивідуальна робота, залік.