Відкритий міжнародний університет розвитку людини «УКРАЇНА»
Перемикач режиму перегляду сайту
Збільшений розмір шрифту Великий розмір шрифту Нормальний розмір шрифту
Чорно-білий В сірих відтінках Синьо-голубий
Нормальний режим
+38-067-406-53-92
Приймальна комісія
відділ оргроботи
+38-067-503-64-52
+38-067-328-28-22
Viber відділу обліку
+38-067-500-68-36
Київ, вул. Львівська, 23 office@uu.ua

Дисципліна: Геоінформаційні системи в екології

Кількість годин (кредитів ЄКТС): 150 (5)

 

Мета навчальної дисципліни: отримати знання про основні принципи побудови ГІС, їхні функції та прикладні аспекти застосування таких систем в екологічних дослідженнях, ознайомлення зі структурою ГІС, її функціями та можливостями застосування в екологічних дослідженнях.

 

Результати навчання за навчальною дисципліною:

знати:

- теоретичні засади функціонування геоінформаційних систем та можливості їх застосування в екологічних дослідженнях;

- геоінформаційний аналіз і його застосування в екології, поняття про ГІС;

- класифікацію геоінформаційних систем.

 

вміти:

- обирати методи і засоби введення даних у цифрових і графічних форматах;

- визначати картографічний простір і структуру створюваного зображення;

- засвоювати загальні принципи технологій створення цифрових карт;

- використовувати методи ГІС для побудови структурних, параметричних і тематичних карт;

- здобути навички користування на базовому рівні ГІС-програмою MapInfo Professional 9.0.

 

Зміст дисципліни (тематика):

Тема 1.    Принципи організації та функціонування ГІС. Прикладне застосування ГІС.

Тема 2.    Загальні принципи організації та функціонування ГІС.

Тема 3.    Дані в геоінформаційних системах.

Тема 4.    Внесення та представлення даних.

Тема 5.    Властивості об’єктів у ГІС. Методи ГІС-аналізу. Дані дистанційного зондування Землі (ДДЗ) у ГІС.

Тема 6.    Аналіз даних у ГІС. Картометричні операції в ГІС.

Тема 7.    Просторовий аналіз у ГІС. Оверлайновий аналіз.

Тема 8.    Аналіз даних дистанційного зондування.

 

Види робіт: лекції, практичні заняття, самостійне опрацювання матеріалу, виконання індивідуальних завдань, виконання завдань для самоперевірки, виконання модульних контрольних робіт, складання іспиту.