Відкритий міжнародний університет розвитку людини «УКРАЇНА»
Перемикач режиму перегляду сайту
Збільшений розмір шрифту Великий розмір шрифту Нормальний розмір шрифту
Чорно-білий В сірих відтінках Синьо-голубий
Нормальний режим
+38-067-406-53-92
Приймальна комісія
відділ оргроботи
+38-067-503-64-52
+38-067-328-28-22
Viber відділу обліку
+38-067-500-68-36
Київ, вул. Львівська, 23 office@uu.ua

Дисципліна: Інформаційні кампанії

Кількість годин (кредитів ЕКТС): 90 (3)

 

Мета навчальної дисципліни: засвоєння знань про закони, принципи, методи, стратегію та правила налагоджування комунікаційних контактів між організаціями архівного, бібліотечного та інформаційного напрямів та громадськістю, розумінні тенденцій розвитку зв’язків з громадськістю та рекламної діяльності.

 

Результати навчання за навчальною дисципліною:

знати:

-   професійну термінологію, що існує в даній сфері.

-   історію становлення та розвитку ПР.

-   сутність ПР та психологічні особливості цього явища.

-   види ПР.

-   особливості створення інформації ПР, взаємодія ПР та ЗМІ, участь індивідів, груп, владних структур у створенні цього продукту.

-   особливості впливу ПР на індивіда, групи, суспільство.

 

вміти:

-   вибирати джерела та канали інформації, систематизувати та обробляти інформацію

-   здійснювати документальний, фактографічний та семантичний пошук інформації, узагальнювати соціально-психологічну інформацію, формулювати висновки та пропозиції

-   формалізувати - переводити зовнішні явища та процеси у знаковий вигляд (здійснювати теоретичне абстрагування)

-   інтерпретувати - переводити формалізовану інформацію в іншу знакову систему

-   у процесі роботи зі структурованою інформацією, відповідно до визначеної мети діяльності, виявляти зв’язки між елементами інформаційного матеріалу

-   враховувати моральні переконання та смакові уподобання при здійсненні безпечної та ефективної діяльності.

-   використовуючи у соціальній практиці психологічні теорії та методики психологічного дослідження, виділяти і оцінювати соціальні, політичні, культурні, вихідні складові соціально-психологічних явищ.

-   розробляти та надавати рекомендації щодо організації та проведення пропагандистських, рекламних PR-акцій на замовлення політичних та громадських організацій.

 

Зміст дисципліни (тематика):

Тема 1.    Паблік релейшнз як інформаційне явище.

Тема 2.    Сутність ПР.

Тема 3.    Історія ПР.

Тема 4.    Види ПР.

Тема 5.    Залежність ставлення до інформаційного продукту ПР від індивідуальних, групових, ціннісних, естетичних характеристик адресата.

Тема 6.    Психологічні особливості ПР, сприймання інформаційного продукту ПР та його вплив.

Тема 7.    Вимоги до створення інформаційного продукту ПР.

Тема 8.    ПР-технології.

Тема 9.    Етика ПР-кампаній та ПР-акцій.

Тема 10.    Участь владних структур, замовників та адресатів у ПР-кампаніях.

Тема 11.    Ставлення до ПР-кампанії в залежності від можливості участі у ній.

Тема 12.    Відомі ПР-технології та їх особливості.

Тема 13.    Використання психологічних особливостей адресатів при розробці ПР-кампаній.

Тема 14.    ПР- кампанії та ігрова діяльність.

Тема 15.    ПР- кампанії та креативність.

Тема 16.    Естетичні потреби та моральні переконання адресатів.

Тема 17.    Використання ПР-технологій для іміджу партій та лідерів.

Тема 18.    Позитивний та негативний імідж.

Тема 19.    ПР-технології та пропаганда.

Тема 20.    Маніпуляція індивідуальною та суспільною свідомістю.

Тема 21.  Аналіз планів і сценаріїв ПР-кампаній, розроблених студентами.

 

Види робіт: лекції, семінарські заняття, модульні контрольні роботи, індивідуальні роботи студентів з викладачем, самостійна робота студентів, залік.