Відкритий міжнародний університет розвитку людини «УКРАЇНА»
Перемикач режиму перегляду сайту
Збільшений розмір шрифту Великий розмір шрифту Нормальний розмір шрифту
Чорно-білий В сірих відтінках Синьо-голубий
Нормальний режим
+38-067-406-53-92
Приймальна комісія
відділ оргроботи
+38-067-503-64-52
+38-067-328-28-22
Viber відділу обліку
+38-067-500-68-36
Київ, вул. Львівська, 23 office@uu.ua

Дисципліна: Інформаційні технології в комерційній діяльності

Кількість годин (кредитів ЄКТС): 120 (4)

 

Мета навчальної дисципліни: засвоєння теоретичних і практичних знань з питань створення та функціонування інформаційних систем і технологій у комерційній діяльності, а також набуття студентами знань з побудови та функціонування інформаційних систем у маркетингу (ІСМ) на рівні підприємств та організацій.

 

Результати навчання за навчальною дисципліною:

знати:

- основи побудови та функціонування МІС, сучасні інформаційні технології розв'язання задач із управління комерційною діяльністю;

 

         вміти:

-   виконувати постановку та розробляти алгоритм розв'язання задачі;

-   вибирати та використовувати апаратно-програмні засоби для розв'язання задач;

-   створювати інформаційну базу та працювати з нею при виконанні конкретних функцій управління маркетингом.

 

Зміст дисципліни (тематика):

Тема 1. Інформація в управлінні маркетинговою діяльністю та її характеристика.

Тема 2. Характеристика інформаційних систем маркетингу.

Тема 3. Інформаційні технології у маркетингу.

Тема 4. Організація маркетингових досліджень із використанням комп’ютерних технологій оброблення інформації.

 

Види робіт: лекції, практичні заняття, модульні контрольні роботи, індивідуальні роботи студентів з викладачем, самостійна робота студентів, консультації, підготовка до екзамену, екзамен.