Дисципліна: Інформаційні технології в комерційній діяльності
Кількість годин (кредитів ЄКТС): 120 (4)
Мета навчальної дисципліни: засвоєння теоретичних і практичних знань з питань створення та функціонування інформаційних систем і технологій у комерційній діяльності, а також набуття студентами знань з побудови та функціонування інформаційних систем у маркетингу (ІСМ) на рівні підприємств та організацій.
Результати навчання за навчальною дисципліною:
знати:
- основи побудови та функціонування МІС, сучасні інформаційні технології розв'язання задач із управління комерційною діяльністю;
вміти:
- виконувати постановку та розробляти алгоритм розв'язання задачі;
- вибирати та використовувати апаратно-програмні засоби для розв'язання задач;
- створювати інформаційну базу та працювати з нею при виконанні конкретних функцій управління маркетингом.
Тема 1. Інформація в управлінні маркетинговою діяльністю та її характеристика.
Тема 2. Характеристика інформаційних систем маркетингу.
Тема 3. Інформаційні технології у маркетингу.
Тема 4. Організація маркетингових досліджень із використанням комп’ютерних технологій оброблення інформації.
Види робіт: лекції, практичні заняття, модульні контрольні роботи, індивідуальні роботи студентів з викладачем, самостійна робота студентів, консультації, підготовка до екзамену, екзамен.