Відкритий міжнародний університет розвитку людини «УКРАЇНА»
Перемикач режиму перегляду сайту
Збільшений розмір шрифту Великий розмір шрифту Нормальний розмір шрифту
Чорно-білий В сірих відтінках Синьо-голубий
Нормальний режим
+38-067-406-53-92
Приймальна комісія
відділ оргроботи
+38-067-503-64-52
+38-067-328-28-22
Viber відділу обліку
+38-067-500-68-36
Київ, вул. Львівська, 23 office@uu.ua

Дисципліна: Інноваційний маркетинг та реклама

Кількість годин: (кредитів ЄКТС): 120 (4)

 

Мета навчальної дисципліни: ознайомлення із принципами розробки та виведенням на ринок нових товарів/послуг, а також формування знань з рекламного бізнесу, вміння швидко реагувати на зміни ринкової ситуації, уживати відповідних заходів для нейтралізації конкурентів, коригувати свою діяльність згідно зі змінами вимог покупців.

 

Результати навчання за навчальною дисципліною:

знати:

- методику і технологію планування та організації створення нових товарів;

- завдання рекламного менеджменту для підприємства;

- практичні методи, технології і прийоми реклами;

- прийоми роботи із засобами масової комунікації та інформації;

- прийоми впливу на масову та спеціалізовані аудиторії, а також представляти всі нюанси взаємин із конкретним індивідом;

- представляти роль і місце рекламного менеджменту в маркетинговій і конкурентних стратегіях фірми.

 

вміти:

- ставити і вирішувати стратегічні завдання рекламного менеджменту;

- застосовувати методичні і практичні навички щодо оцінювання комерційних перспектив інноваційного продукту, а також його просування на ринок;

- структурувати мету і виробляти в рамках базової стратегії функціональні стратегії рекламної компанії, а також вміти користуватися мікростратегіями на рівні операцій;

- володіти арсеналом комунікаційних технологій, у тому числі майстерністю журналістики, редагуванням, ораторським і дизайнерським мистецтвом, методами спілкування;

- застосовувати отримані знання та навички в практичній роботі, в тому числі формувати і впливати на громадську думку, враховувати суспільний настрій, структурувати аудиторію, позиціонувати організацію та її продукцію.

 

Зміст дисципліни (тематика):

Тема 1. Основи та особливості інноваційного маркетингу.

Тема 2. Управління якістю інноваційного продукту.

Тема 3. Комунікаційне забезпечення інноваційного маркетингу.

Тема 4. Основні види стратегій розвитку рекламного менеджменту.

Тема 5. Система показників КРІ та креативний простір для реалізації рекламного менеджменту.

Тема 6. Формування бренд-буку, гайд-буку та розробка медійного плану.

Тема 6. Особливості формування організаційної структури рекламної агенції чи медійної компанії.

Тема 7. Основні концептуальні положення та вимоги до розробки бізнес-процесів рекламного менеджменту.

 

Види робіт: лекції, практичні заняття, модульні контрольні роботи, індивідуальні роботи студентів із викладачем, самостійна робота студентів, консультації, підготовка до заліку, залік.