Відкритий міжнародний університет розвитку людини «УКРАЇНА»
Перемикач режиму перегляду сайту
Збільшений розмір шрифту Великий розмір шрифту Нормальний розмір шрифту
Чорно-білий В сірих відтінках Синьо-голубий
Нормальний режим
+38-067-406-53-92
Приймальна комісія
відділ оргроботи
+38-067-503-64-52
+38-067-328-28-22
Viber відділу обліку
+38-067-500-68-36
Київ, вул. Львівська, 23 office@uu.ua

Дисципліна: Комунікативний менеджмент

Кількість годин (кредитів ЄКТС): 180 (6)

 

Мета навчальної дисципліни: опанування студентами знань щодо різних форм ділової комунікації, необхідних для професійної діяльності в царині менеджменту, задля досягнення конструктивного результату при діловій взаємодії та забезпечення розвитку комунікативної компетентності фахівця шляхом зваженого аналізу ділових ситуацій та ефективного впливу на них в умовах інформаційного суспільства.

 

Результати навчання за навчальною дисципліною:

знати:

- особливості ділової комунікації, функції, засоби, види, форми ділової комунікації;

- основні механізми, ефекти і закономірності сприйняття партнера по спілкуванню;

- способи і форми формування ділового іміджу;

- чинники, що детермінують поведінку людини у процесі професійного спілкування;

- вербальні і невербальні засоби спілкування;

- особливості спеціальних форм ділових комунікацій: ділової бесіди, телефонного контакту, співбесіди при наймі на роботу, наради, дискусії, ділового спору тощо;

- способи і форми організації групи для ефективної колективної комунікації;

- сучасні комунікативні технології при здійсненні ділової комунікації, основні напрями використання мережі Інтернет у бізнес-комунікаціях;

- механізми і прийоми впливу в процесі ділового спілкування;

- сутність поняття і причини конфлікту, способи управління конфліктом і основні стратегії поведінки в конфлікті;

- основні етичні норми і принципи ділової комунікації, правила ділового етикету в діловій взаємодії;

- міжкультурні особливості в діловому спілкуванні і взаємодії;

- концептуальні основи і стратегії комунікативного менеджменту.

 

вміти:

- користуватися вербальними і невербальними засобами спілкування, а також розпізнавати наміри партнерів, що користуються цими засобами;

- застосовувати сучасні комунікаційні технології для забезпечення ефективної ділової комунікації;

- використовувати Internet як засіб комунікації, джерело довідкової інформації, засіб реклами і маркетингу при здійсненні бізнес-комунікацій;

- об'єктивно сприймати співрозмовника при спілкуванні і прогнозувати результат комунікації;

- вступати в контакт і встановлювати доброзичливу атмосферу під час комунікації з бізнес-партнерами;

- здійснювати переговори, ділову розмову, ділову бесіду, співбесіду при наймі на роботу, нараду, дискусію, ділові наради, диспути, спори, презентації;

- організовувати групи для ефективної колективної комунікації;

- використовувати ефективні прийоми поведінки у процесі комунікації з урахуванням правил етики бізнесу та ділового етикету;

- вирішувати конфлікти в діловому спілкуванні і долати комунікативні бар'єри;

- управляти емоційним станом у процесі ділової комунікації;

- володіти теоретичними основами і технологіями управління соціальними зв'язками і відносинами, що відбивають інтереси, цінності, якість життя різних соціальних прошарків і груп;

- орієнтуватися в теоретичних концепціях сучасного комунікативного менеджменту і вміти застосовувати їхні алгоритми в реальному управлінні.

 

Зміст дисципліни (тематика):

Ділова комунікація як значущий засіб забезпечення цілісності і функціонування організації. Вербальні і невербальні засоби комунікації. Форми ділової комунікації. Обман і маніпуляції у діловій комунікації. Типологія ділових комунікацій. Проведення переговорів із партнерами. Основні проблеми комунікацій в організації. Виступ перед аудиторією. Ефективні ділові комунікації. Підготовка і проведення презентації. Комунікативний менеджмент: основні положення і базові характеристики. Комунікації зі ЗМІ. Стратегія комунікативного менеджменту. Дебати з опонентами. Технології та інструменти комунікативного менеджменту. Інтернет як засіб бізнес-комунікацій.

 

Види робіт: лекції, практичні, самостійна робота студентів.