Відкритий міжнародний університет розвитку людини «УКРАЇНА»
Перемикач режиму перегляду сайту
Збільшений розмір шрифту Великий розмір шрифту Нормальний розмір шрифту
Чорно-білий В сірих відтінках Синьо-голубий
Нормальний режим
+38-067-406-53-92
Приймальна комісія
відділ оргроботи
+38-067-503-64-52
+38-067-328-28-22
Viber відділу обліку
+38-067-500-68-36
Київ, вул. Львівська, 23 office@uu.ua

Дисципліна: Маркетинг і промоція видань

Кількість годин (кредитів ЄКТС): 120 (4).

 

Мета навчальної дисципліни: набуття студентами теоретичних знань і практичних навичок з питань дослідження кон’юнктури ринку видавничої продукції, стимулювання попиту на продукцію видавництв, вибору стратегії розвитку видавничого підприємства та інших видів діяльності видавництв з метою забезпечення їх стабільності, результативної та ефективної роботи.

У процесі опанування даної дисципліни важливу роль відводиться самостійній роботі студентів з питань маркетингу та його різновидів у сфері видавничої продукції. Дисципліна включає в себе теоретичні та практичні аспекти маркетингової діяльності у сфері видавничої продукції (журналів, книг, плакатів тощо).

 

Головні завдання дисципліни:

- вивчення теоретичних основ маркетингу (сутність маркетингу, його головні функції та завдання, маркетингові стратегії підприємств);

- дослідження сутності маркетингової виробничої стратегії, особливостей її побудови, матричних методів вибору раціональної стратегії;

- з’ясування сутності маркетингової ділової та маркетингової стратегії комунікацій.

 

Результати навчання за навчальною дисципліною:

знати:

- основні складові маркетингової виробничої стратегії, особливості її побудови, матричні методи вибору раціональної стратегії розвитку видавничого підприємств;

- ефективні механізми просування продукції видавництв.

 

вміти:

- аналізувати ситуацію на ринку видавничої продукції, застосовуючи при цьому різноманітні методи (економіко-математичні, матричні тощо);

- формувати виробничу програму видавничого підприємства на основі досліджень ринку продукції видавництв;

- обирати раціональні для видавництва маркетингові стратегії, а саме: виробничі, цінові, комунікаційні, просування товарів;

- проектувати раціональну структуру маркетингових підрозділів видавничих підприємств і вміти організовувати поточну роботу цих підрозділів.

 

Зміст дисципліни (тематика):

Теоретичні засади та особливості маркетингу видавничої продукції. Ринок видавничої продукції як середовище маркетингу. Сегментація ринку видавничої продукції. Товарна політика в маркетингу видавничої продукції. Маркетингове управління каналами розподілу друкованої продукції. Маркетингові комунікації у сфері книжкової справи. Маркетингові дослідження у видавничій справі.

 

Види робіт: письмова творча робота, комплексно-кваліфікаційне завдання (тест).