Відкритий міжнародний університет розвитку людини «УКРАЇНА»
Перемикач режиму перегляду сайту
Збільшений розмір шрифту Великий розмір шрифту Нормальний розмір шрифту
Чорно-білий В сірих відтінках Синьо-голубий
Нормальний режим
+38-067-406-53-92
Приймальна комісія
відділ оргроботи
+38-067-503-64-52
+38-067-328-28-22
Viber відділу обліку
+38-067-500-68-36
Київ, вул. Львівська, 23 office@uu.ua

Дисципліна: Маркетинг послуг

Кількість годин (кредитів ЄКТС): 90 (3)

 

Мета навчальної дисципліни: ознайомлення студентів із найбільш динамічним сектором сучасної економіки – ринком матеріальних і нематеріальних послуг.

 

Результати навчання за навчальною дисципліною:

знати:

  • економічні основи ринку послуг;
  • його внесок в основні макроекономічні показники нашої держави;
  • цілі, завдання і методи маркетингової діяльності відповідно до особливостей послуг.

 

вміти:

  • самостійно усвідомлювати та реалізовувати підходи, пов’язані з аналізом та обґрунтуванням ефективного функціонування сервісних організацій на ринку;
  • визначати цінову стратегію і конкретний рівень ціни на послугу;
  • приймати вірні управлінські рішення в області збуту послуги та її просування.

 

Зміст дисципліни (тематика):

Тема 1. Сутність і зміст маркетингу послуг.

Тема 2. Комплекс маркетингу послуг. Елемент Р1 “Послуга”.

Тема 3. Комплекс маркетингу послуг. Елементи Р2 та Р3 “Місцезнаходження та просування послуг”.

Тема4. Комплекс маркетингу послуг. Елемент Р4 “Ціноутворення послуг”.

Тема5. Комплекс маркетингу послуг. Елементи Р5 ”Матеріальні свідчення” та Р6 “Персонал”.

Тема 6. Комплекс маркетингу послуг. Елемент Р7 “Процес”.

Тема 7. Маркетинг банківських послуг.

Тема 8. Маркетингова діяльність на ринку лізингових послуг.

Тема 9. Маркетингова діяльність на ринку туристичних послуг.

Тема 10. Маркетинг сервісних послуг.

Тема 11. Маркетинг у сфері дозвілля та відпочинку.

Тема 12. Управління сферою послуг на сучасному етапі розвитку України.

Тема 13. Маркетинг інформаційно-консалтингових послуг.

 

Види робіт: лекції, практичні заняття, модульні контрольні роботи, індивідуальні роботи студентів з викладачем, самостійна робота студентів, консультації, підготовка до екзамену, екзамен.