Відкритий міжнародний університет розвитку людини «УКРАЇНА»
Перемикач режиму перегляду сайту
Збільшений розмір шрифту Великий розмір шрифту Нормальний розмір шрифту
Чорно-білий В сірих відтінках Синьо-голубий
Нормальний режим
+38-067-406-53-92
Приймальна комісія
відділ оргроботи
+38-067-503-64-52
+38-067-328-28-22
Viber відділу обліку
+38-067-500-68-36
Київ, вул. Львівська, 23 office@uu.ua

Дисципліна: Методика викладання іноземної мови

Кількість годин (кредитів ЄКТС): 90 (3)

 

Мета навчальної дисципліни: забезпечити основи методичної підготовки студентів до реалізації професійних функцій учителя іноземної мови (ІМ), а саме:

-  навчання іноземної мови: формування в учнів іншомовної комунікативної компетенції, виховання, освіта й розвиток учнів засобами іноземної мови на уроці та в позакласній роботі (гурткова і клубна робота секцій за інтересами, проблемні групи тощо);

-  науково-методичної та організаційно-методичної роботи з упровадження у навчальний процес нових інформаційних технологій навчання іноземних мов;

-  навчально-методичної роботи, в тому числі з вивчення, узагальнення та розповсюдження нових методів навчання іноземних мов.

 

Результати навчання за навчальною дисципліною:

знати:

-  основні поняття і категорії методики навчання ІМ;

-  теоретичні засади формування в учнів іншомовної лексичної, граматичної і фонетичної компетенції;

-  сучасні підходи до формування в учнів іншомовної мовленнєвої компетенції в аудіюванні, читанні, говорінні та письмі;

-  форми, види і способи контролю рівня сформованості мовної, мовленнєвої і соціокультурної компетенції;

-  основні організаційні форми реалізації навчально-виховного процесу з ІМ у середніх навчальних закладах різних типів;

-  основи планування навчально-виховного процесу з ІМ у початковій, основній і старшій школі.

 

вміти:

-  визначати й аналізувати цілі, зміст, принципи, методи і прийоми навчання ІМ;

-  аналізувати, обирати й ефективно використовувати навчально-методичні комплекси з ІМ;

-  аналізувати, обирати й ефективно використовувати вправи різних типів і видів;

-  формувати в учнів мовну, мовленнєву і соціокультурну компетенції;

-  використовувати у процесі формування іншомовної комунікативної компетенції інноваційні методичні технології;

-  оцінювати рівень сформованості усіх складників іншомовної комунікативної компетенції;

-  планувати й реалізовувати різні форми організації навчально-виховного процесу в початковій, основній і старшій школі,

 

Види робіт: лекції, семінарські заняття, самостійна робота, індивідуальна робота, колоквіуми, контрольні завдання.