Дисципліна: Міжнародна реклама
Кількість годин (кредитів ЄКТС): 90 (3)
Мета навчальної дисципліни: оволодіння знаннями теоретичних основ, конкретних методів і прийомів реклами, можливостей застосування їх на міжнародному ринку вітчизняних суб’єктів підприємництва з метою формування високого рівня конкурентоспроможності їхніх товарів і послуг у світі.
Результати навчання за навчальною дисципліною:
знати:
- систему міжнародних маркетингових комунікацій та місце в них реклами;
- цілі реклами на міжнародному ринку;
- рекламний процес у міжнародних маркетингових комунікаціях;
- роль і місце міжнародної реклами у процесі глобалізації світової економіки;
- сутність та особливості міжнародної реклами;
- основні проблеми міжнародної реклами;
- основні ознаки міжнародної реклами;
- функції міжнародної реклами;
- основні види міжнародної реклами.
вміти:
- здійснювати вибір виду реклами залежно від етапу життєвого циклу товару на міжнародному ринку;
- визначати підходи та прийоми міжнародної рекламної діяльності;
- визначати вплив позиціювання на вибір засобу рекламування на міжнародному ринку;
- досліджувати сучасний ринок реклами зарубіжних країн;
- розробляти основні стратегії вітчизняних рекламодавців на світовому ринку;
- планувати і проводити рекламні кампанії на міжнародному ринку.
Зміст дисципліни (тематика):
Тема 1. Реклама у процесі глобалізації світової економіки.
Тема 2. Засоби та особливості рекламування товарів і послуг на міжнародному ринку.
Тема 3. Організація рекламної кампанії на зовнішньому ринку.
Тема 4. Контроль рекламної діяльності суб’єкта міжнародного ринку.
Види робіт: лекції, практичні заняття, модульні контрольні роботи, індивідуальні роботи студентів з викладачем, самостійна робота студентів, консультації, підготовка до заліку, залік.