Відкритий міжнародний університет розвитку людини «УКРАЇНА»
Перемикач режиму перегляду сайту
Збільшений розмір шрифту Великий розмір шрифту Нормальний розмір шрифту
Чорно-білий В сірих відтінках Синьо-голубий
Нормальний режим
+38-067-406-53-92
Приймальна комісія
відділ оргроботи
+38-067-503-64-52
+38-067-328-28-22
Viber відділу обліку
+38-067-500-68-36
Київ, вул. Львівська, 23 office@uu.ua

Дисципліна: Міжнародна реклама

Кількість годин (кредитів ЄКТС): 90 (3)

 

Мета навчальної дисципліни: оволодіння знаннями теоретичних основ, конкретних методів і прийомів реклами, можливостей застосування їх на міжнародному ринку вітчизняних суб’єктів підприємництва з метою формування високого рівня конкурентоспроможності їхніх товарів і послуг у світі.

 

Результати навчання за навчальною дисципліною:

знати:

  • систему міжнародних маркетингових комунікацій та місце в них реклами;
  • цілі реклами на міжнародному ринку;
  • рекламний процес у міжнародних маркетингових комунікаціях;
  • роль і місце міжнародної реклами у процесі глобалізації світової економіки;
  • сутність та особливості міжнародної реклами;
  • основні проблеми міжнародної реклами;
  • основні ознаки міжнародної реклами;
  • функції міжнародної реклами;
  • основні види міжнародної реклами.

 

вміти:

  • здійснювати вибір виду реклами залежно від етапу життєвого циклу товару на міжнародному ринку;
  • визначати підходи та прийоми міжнародної рекламної діяльності;
  • визначати вплив позиціювання на вибір засобу рекламування на міжнародному ринку;
  • досліджувати сучасний ринок реклами зарубіжних країн;
  • розробляти основні стратегії вітчизняних рекламодавців на світовому ринку;
  • планувати і проводити рекламні кампанії на міжнародному ринку.

 

Зміст дисципліни (тематика):

Тема 1.   Реклама у процесі глобалізації світової економіки.

Тема 2.   Засоби та особливості рекламування товарів і послуг на міжнародному ринку.

Тема 3.   Організація рекламної кампанії на зовнішньому ринку.

Тема 4.   Контроль рекламної діяльності суб’єкта міжнародного ринку.

 

Види робіт: лекції, практичні заняття, модульні контрольні роботи, індивідуальні роботи студентів з викладачем, самостійна робота студентів, консультації, підготовка до заліку, залік.