Дисципліна: Міжнародний туризм та готельне господарство
Кількість годин (кредитів ЄКТС): 90 (3)
Мета навчальної дисципліни: вивчити передумови та еволюцію становлення міжнародного туризму, характерні ознаки та складові елементи сучасної туристичної індустрії, ознайомитися із соціально-економічними умовами розвитку міжнародного туризму, які визначають попит та пропозицію на світовому ринку індустрії туризму.
Завдання навчальної дисципліни: навчитися правильно планувати вихід туристичного продукту на міжнародний ринок, здійснювати маркетингові дослідження, проаналізувати процеси глобалізації та транснаціоналізації, які мають об’єктивний характер та особливе значення і наслідки для тих країн, у яких відбуваються суттєві соціально-економічні зрушення.
Результати навчання за навчальною дисципліною:
знати:
- історичний шлях розвитку підприємств індустрії туризму;
- поняття та класифікацію міжнародного туризму;
- суб’єкти міжнародного туризму;
- соціально-економічні умови розвитку міжнародного туризму;
- види та функції міжнародного менеджменту;
- нормативно-правову базу;
- характерні особливості аналізу складових міжнародного туризму;
- форми та види туристичної діяльності;
- права та обов’язки суб’єктів туристичної діяльності туристів і екскурсантів;
- сутність та значення ТНК;
- міжнародні системи бронювання, вітчизняні туристичні фірми та їх співпраця із системами резервування.
вміти:
- складати життєвий цикл туристичного продукту;
- розраховувати ціни на туристичний продукт;
- піднімати якість туристичного продукту;
- організовувати та розвивати міжнародний туристичний менеджмент;
- проводити маркетингові дослідження та сегментування туристичного ринку;
- проводити рекламну діяльність у туризмі;
- здійснювати екскурсійну діяльність як особливий вид туристичних послуг.
Зміст дисципліни (тематика):
Теоретичні основи та розвиток міжнародного туризму. Соціально-економічні чинники формування міжнародного туристичного ринку. Туристичний продукт як складова пропозиції в туризмі. Основи менеджменту в міжнародному туризмі. Основні аспекти маркетингу в міжнародному туризмі. Особливості та види туристичної діяльності. Система координації та міжнародна співпраця у сфері туризму. Сучасні тенденції транснаціоналізації в міжнародному туризмі. Інформаційне забезпечення індустрії міжнародного туризму. Проблеми та перспективи розвитку туристичної індустрії в Україні.
Види робіт: лекції, семінарські заняття, самостійна робота, індивідуальна робота, колоквіуми, контрольні завдання.