Відкритий міжнародний університет розвитку людини «УКРАЇНА»
Перемикач режиму перегляду сайту
Збільшений розмір шрифту Великий розмір шрифту Нормальний розмір шрифту
Чорно-білий В сірих відтінках Синьо-голубий
Нормальний режим
+38-067-406-53-92
Приймальна комісія
відділ оргроботи
+38-067-503-64-52
+38-067-328-28-22
Viber відділу обліку
+38-067-500-68-36
Київ, вул. Львівська, 23 office@uu.ua

Дисципліна: Міжнародний туризм та готельне господарство

Кількість годин (кредитів ЄКТС): 90 (3)

 

Мета навчальної дисципліни: вивчити передумови та еволюцію становлення міжнародного туризму, характерні ознаки та складові елементи сучасної туристичної індустрії, ознайомитися із соціально-економічними умовами розвитку міжнародного туризму, які визначають попит та пропозицію на світовому ринку індустрії туризму.

 

Завдання навчальної дисципліни: навчитися правильно планувати вихід туристичного продукту на міжнародний ринок, здійснювати маркетингові дослідження, проаналізувати процеси глобалізації та транснаціоналізації, які мають об’єктивний характер та особливе значення і наслідки для тих країн, у яких відбуваються суттєві соціально-економічні зрушення.

 

Результати навчання за навчальною дисципліною:

знати:

-       історичний шлях розвитку підприємств індустрії туризму;

-       поняття та класифікацію міжнародного туризму;

-       суб’єкти міжнародного туризму;

-       соціально-економічні умови розвитку міжнародного туризму;

-       види та функції міжнародного менеджменту;

-       нормативно-правову базу;

-       характерні особливості аналізу складових міжнародного туризму;

-       форми та види туристичної діяльності;

-       права та обов’язки суб’єктів туристичної діяльності туристів і екскурсантів;

-       сутність та значення ТНК;

-       міжнародні системи бронювання, вітчизняні туристичні фірми та їх співпраця із системами резервування.

 

вміти:

-           складати життєвий цикл туристичного продукту;

-           розраховувати ціни на туристичний продукт;

-           піднімати якість туристичного продукту;

-           організовувати та розвивати міжнародний туристичний менеджмент;

-           проводити маркетингові дослідження та сегментування туристичного ринку;

-           проводити рекламну діяльність у туризмі;

-           здійснювати екскурсійну діяльність як особливий вид туристичних послуг.

 

Зміст дисципліни (тематика):

Теоретичні основи та розвиток міжнародного туризму. Соціально-економічні чинники формування міжнародного туристичного ринку. Туристичний продукт як складова пропозиції в туризмі. Основи менеджменту в міжнародному туризмі. Основні аспекти маркетингу в міжнародному туризмі. Особливості та види туристичної діяльності. Система координації та міжнародна співпраця у сфері туризму. Сучасні тенденції транснаціоналізації в міжнародному туризмі. Інформаційне забезпечення індустрії міжнародного туризму. Проблеми та перспективи розвитку туристичної індустрії в Україні.

 

Види робіт: лекції, семінарські заняття, самостійна робота, індивідуальна робота, колоквіуми, контрольні завдання.