Відкритий міжнародний університет розвитку людини «УКРАЇНА»
Перемикач режиму перегляду сайту
Збільшений розмір шрифту Великий розмір шрифту Нормальний розмір шрифту
Чорно-білий В сірих відтінках Синьо-голубий
Нормальний режим
+38-067-406-53-92
Приймальна комісія
відділ оргроботи
+38-067-503-64-52
+38-067-328-28-22
Viber відділу обліку
+38-067-500-68-36
Київ, вул. Львівська, 23 office@uu.ua

Дисципліна: Організація ресторанного господарства

Кількість годин (кредитів ЄКТС): 420 (14)

 

Мета навчальної дисципліни: формуванні у студентів системи знань стосовно принципів організації роботи закладів ресторанного господарства, а також здатності виконувати планувальні, організаційні та управлінські функції в процесі діяльності закладів галузі; наданні студентам комплексу спеціальних знань про особливості організації виробництва продукції ресторанного господарства; раціональну організацію праці на підприємствах; технологічний процес сервісного обслуговування споживачів в закладах ресторанного господарства; забезпечення належного рівня якості продукції та послуг у закладах ресторанного господарства з метою ефективного їх використання з прийняття рішень щодо визначення стану та перспектив організації роботи закладів ресторанного господарства в умовах ринкових відносин; набутті навичок із визначення завдань діяльності закладів ресторанного господарства з організації виробництва продукції, раціональної організації праці; з розв’язання проблемних ситуацій в процесі обслуговування споживачів у закладах ресторанного господарства; організації діяльності щодо надання основних видів послуг у сфері ресторанного бізнесу.

 

Результати навчання за навчальною дисципліною:

знати:

-  напрямків і тенденцій розвитку підприємств ресторанного господарства;

-  стану інфраструктури ресторанного господарства;

-  організації виробництва та обслуговування закладів ресторанного господарства різних типів та класів;

-  наукової організації праці, нормування праці, оперативного планування виробництва.

 

вміти:

-  аналізувати сучасні тенденції розвитку підприємств ресторанного господарства;

-  ідентифікувати критерії планування відкриття нових закладів ресторанного господарства;

-  виділяти шляхи підвищення ефективності використання матеріально-технічної бази закладів ресторанного господарства;

-  моделювати виробничо-торговельну структуру закладів ресторанного господарства з метою одержання оптимального процесу трансформації сировини та напівфабрикатів у готову продукцію.

 

Зміст дисципліни (тематика):

Вступ. Основні напрямки розвитку ресторанного господарства. Класифікація та моделювання послуг в підприємствах харчування. Класифікація підприємств харчування. Виробничо-торговельна структура в підприємствах харчування. Організація постачання в підприємствах харчування. Організація роботи складського, тарного та транспортного господарств. Виробничий процес як основа формування закладу ресторанного господарства. Основні принципи організації виробництва в підприємствах харчування. Організація оперативного планування виробництва. Організація роботи цехів з виготовлення напівфабрикатів. Організація роботи доготівельних цехів. Організація роботи спеціалізованих цехів в підприємствах харчування. Організація роботи допоміжних цехів в підприємствах харчування. Основи раціональної організації праці. Раціоналізація виробничого процесу. Нормування праці в підприємствах харчування. Методи дослідження трудових процесів та витрат робочого часу. Характеристика матеріально-технічної бази для обслуговування споживачів в підприємствах харчування. Організація проведення банкетів та прийомів. Організація обслуговування банкетів за столом. Організація обслуговування банкетів групи фуршет. Організація проведення банкету-чай, банкету-кава. Організація обслуговування споживачів за типом «шведський стіл». Організація проведення тематичних заходів у закладах ресторанного господарства. Кейтерінг як складова бізнесу у ресторанному господарстві. Організація обслуговування учасників конференцій, презентацій, нарад, споживачів у місцях відпочинку. Організацій обслуговування туристів в підприємствах харчування. Організація та моделювання процесу обслуговування споживачів в підприємствах харчування за місцем роботи. Організація та моделювання процесу обслуговування споживачів за місцем навчання. Організація обслуговування споживачів в транспорті.

 

Види робіт: лекції, практичні, самостійна робота студентів.