Відкритий міжнародний університет розвитку людини «УКРАЇНА»
Перемикач режиму перегляду сайту
Збільшений розмір шрифту Великий розмір шрифту Нормальний розмір шрифту
Чорно-білий В сірих відтінках Синьо-голубий
Нормальний режим
+38-067-406-53-92
Приймальна комісія
відділ оргроботи
+38-067-503-64-52
+38-067-328-28-22
Viber відділу обліку
+38-067-500-68-36
Київ, вул. Львівська, 23 office@uu.ua

Дисципліна: Основи інклюзивної освіти

Кількість годин (кредитів ЕКТС): 120 (4)

 

Мета навчальної дисципліни: засвоєння теоретико-методологічних, нормативно-правових та організаційно-методичних засад інклюзивної освіти. Вихідними концептуальними положеннями при розробленні дисципліни стали: основні визначення гуманістичної психології і педагогіки щодо задоволення соціогенних потреб дитини; культурно-історична теорія розвитку вищих психічних функцій і положення щодо спільності закономірностей розвитку здорової дитини і дитини з психофізичними порушеннями; концепція опосередкованості розвитку особистості її діяльністною позицією і середовищем перебування.

 

Результати навчання за навчальною дисципліною:

знати:

- основниі положення інклюзивної освіти;

- стратегії взаємодії з батьками дітей з інвалідністю;

- основи диференційованого викладання та оцінювання;

- oснови зростання педагогічної майстерності;

- теоретико-методологічні та нормативно-правові засади інклюзивної освіти.

 

вміти:

- використовувати ефективні стратегії взаємодії з різнопрофільними фахівцями та батьками дітей з інвалідністю;

- використовувакти навички командної роботи при навчанні та вихованні дітей з інвалідністю;

- здійснювати необхідні адаптації/модифікації курикулуму й методики викладання;

- розробляти індивідуальні навчальні плани та програми для дітей з особливими освітніми потребами на основі визначення їхніх потреб;

- реалізовувати підходи диференційованого викладання та оцінювання навчальних досягнень та розвитку дітей з особливими освітніми потребами.

 

Зміст дисципліни (тематика):

Тема 1. Методологічні та законодавчо-нормативні засади інклюзивної освіти

Тема 2. Інклюзія – стратегія міжнародного та українського законодавства.

Тема 3. Спеціальна освіта в Україні та модернізація освітньої галузі.

Тема 4. Інклюзивні школи-ефективні школи.

Тема 5. Роль батьків у впровадженні інклюзивної освіти.

Тема 6. Корекційно-розвивальна робота як складова інклюзивного навчання.

Тема 7. Курикулум навчального та корекційно-розвивального процесів.

Тема 8. Індивідуальний навчальний план та його складові.

Тема 9. Сутність і завдання оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами.

Тема 10. Особливості безбального оцінювання навчальних досягнень учнів із особливими освітніми потребами.

Тема 11. Інструментарій оцінювання.

Тема 12. Диференційоване викладання як засіб задоволення навчальних потреб усіх учнів.

 

Види робіт: лекції, семінарські заняття, самостійна робота, індивідуальні завдання, контрольні роботи, залік.