Відкритий міжнародний університет розвитку людини «УКРАЇНА»
Перемикач режиму перегляду сайту
Збільшений розмір шрифту Великий розмір шрифту Нормальний розмір шрифту
Чорно-білий В сірих відтінках Синьо-голубий
Нормальний режим
+38-067-406-53-92
Приймальна комісія
відділ оргроботи
+38-067-503-64-52
+38-067-328-28-22
Viber відділу обліку
+38-067-500-68-36
Київ, вул. Львівська, 23 office@uu.ua

Дисципліна: Основи психосоматики та психогігієни

Кількість годин (кредитів ЄКТС): 120 (4)

 

Мета навчальної дисципліни: ознайомлення студентів із психологічними особливостями людини, що страждає на хронічні соматичні захворювання.

 

Результати навчання за навчальною дисципліною:

знати:

-   основні психологічні чинники ризику та антиризику соматичних та психосоматичних захворювань;

-   основні варіанти порушень когнітивних функцій та особистості при соматичних захворюваннях;

-   принципи, методи та технології психокорекційної роботи з цими групами хворих;

-   психологічні проблеми психогігієни та психопрофілактики.

 

вміти:

-   володіти основними психодіагностичними методиками обстеження хворих;

-   провести збір анамнестичних даних та психологічний аналіз даних історії хвороби та історії життя пацієнта;

-   застосовувати деякі психокорекційні техніки.

-   володіти основними психодіагностичними методиками обстеження хворих;

-   провести збір анамнестичних даних та психологічний аналіз даних історії хвороби та історії життя пацієнта;

-   застосовувати деякі психокорекційні техніки

 

Зміст дисципліни (тематика):

Змістовий модуль 1. Предмет та основні теоретичні положення

Тема 1. Поняття про психосоматику

Тема 2. Поняття про стрес. Адаптація до психологічних стресових реакцій

Тема 3. Діагностика у психосоматиці

Змістовий модуль 2. Психосоматичні та соматопсихічні розлади

Тема 4. Психосоматичні та соматопсихічні ознаки хвороб

Тема 5. Психологічні особливості хворих на основні психосоматичні розлади

Тема 6. Особливості психотерапії та психокорекції при психосоматичних захворюваннях

Змістовий модуль 3. Оцінка психічного здоров’я та його критеріїв

Тема 7. Психогігієна як наука

Тема 8. Психогігієнічні основи сімейного життя

 

Види робіт: лекції, семінарські заняття, самостійна робота, індивідуальна науково-дослідна робота, модульні (контрольні) роботи, екзамен.